Show je laatste aankopen #2

Wow fancy! Je tandarts zal trots zijn :wink:

1 like

Leuk! Dit ziet eruit als iets wat ik wel zou kopen maar nooit zou dragen omdat ik niet weet waar haha. Voor welke gelegenheden draag jij dit?

1 like

Met 50% korting

Edit: laat maar, bleek niet op voorraad te zijn nadat ik het besteld had.

6 likes

Hiermee hoop ik mijn oren voorlopig even ‘compleet’ te maken. Van Wildthings, die gerecylced zilver gebruiken.

12 likes

Maar er zit gemiddeld maar 3 ml meer in een foundation? Haha ik vind het flesje wel handig, makkelijk om mee te nemen.

Ja weet ik maar het lijkt zoveel kleiner? In vergelijking met een 30ml flesje is hij echt mini. Bizar dat die 3ml zoveel uit lijken te maken. Of in andere flesjes zit veel lucht? Raak hem bijna kwijt in mijn stash haha. Maar om mee te nemen is hij inderdaad wel super handig. Vind het ook wel een voordeel dat het plastic is.

Als je het zo bekijkt is het inderdaad niet zo heel gek dat het best veel verschil lijkt.

Mja goed hij is ook niet heel duur dus dat is op zich wel oke. Al blijf ik het een gek getal vinden zo oneven en random haha

18 likes

Jaaaa! Ik krijg zooooveel complimenten over dat bloemenjurkje! Echt een goede aankoop

2 likes

Hahaha ik heb hem ook gekocht, ik geloof dat het halve forum collectief in die jurkjes loopt ondertussen :joy: hij is inderdaad heel mooi

1 like

Waar gekocht? Ik volg dit topic te weinig haha

Wehkamp. Sale wel, dus snel zijn!

2 likes

.



Laatste jurkje voor een bruiloft, eerste om in te chillen mits ie lang genoeg is, want alle t-shirt jurkjes die ik heb zijn meer gewone T-shirts
Beide Monki

12 likes

Ik wist dat ik ‘m ergens hier voorbij had zien komen maar wist niet meer bij wie. Thanks! Want ben er helemaal blij mee :smiley:

€5 jurkje bij een vintage winkel waar ik eigenlijk naartoe ging om foto’s te maken voor een opdracht haha. Jammer dat het nog even duurt voordat ik ‘m aan kan

49 likes

Is dit jouw kledingkamer? :scream_cat::heart:

1 like

Nee das gewoon die winkel toch?

3 likes

Hahaha! Ik gebruik nu Biotine (https://www.vitaminstore.nl/beauty/haar/onderhoud/biotin-5000-µg-solgar-vitamins) en MSM (
https://www.vitaminstore.nl/beauty/lichaam/huidverzorging/natuurlijk-zwavel-msm-vitaminhealth)

Ik ben echter geen expert hoor (en wordt ook niet gesponsord), dus lees je wel goed in. Over MSM heb ik bijvoorbeeld ook veel negatieve dingen gehoord, maar ik wilde het toch graag proberen.

1 like

Haha nee die luxe heb ik niet, dit is in de vintage winkel

1 like

Dankjewel!
MSM heb ik ook een paar jaar geleden een tijdje gebruikt. Ik merkte toen wel dat mijn haren wat sneller gegroeid waren.