Show je laatste aankopen #2

Haha leuk! Ik ben er echt blij mee, maar je moet dus wel echt een project/doel hebben. Anders vind ik ‘m echt te duur.

1 like


Costes


H&M, ook in slangenprint maar die kan ik online niet vinden

10 likes



20 likes

9 likes

Nice! Waar is de kast van?

1 like

46

En dan x3 :slight_smile: Ook voor m’n schoonmoeder en schoonzusje.

14 likes

Ik heb het microfiber sponsje nu een aantal keer gebruikt en vind hem heel fijn! Kan alleen niet zeggen dat ik hem nou veel meer geweldig vind dan een beautyblender of mijn real technics spons. Voor mij valt hij in het zelfde straatje als die 2. Alleen voor 4,95 is het wel super natuurlijk.

3 likes

Dankjewel! De kast is van Woood, het model heet Vince.

22 likes

Tickets naar Japan en Verona

Deze lamp met dank aan @Yucca

En nog wat new recruits voor mijn voorjaarsgarderobe:

31 likes

Dank je! Ik heb vandaag ook gelijk het vestje aan :grin: Ben er echt heel blij mee, vind zelden vintage dat gewoon in 1 keer past zonder te vermaken

1 like

Hij is er. Ik heb ‘m heel even vast gehad en toen in een lichte vlaag van paniek terug in de doos gestopt. Ging al beter dan mijn vorige designertas toen ik bijna moest huilen toen ik mijn cc overhandigde en de winkel ben uitgelopen.

Omg reacties mogen.

32 likes

OMG zo’n dure puzzle. voor dat bedrag heb je een levenslange voorraad aan Ravensburgers van 10000100101010101001010100101 stukjes. Maar die moet je dan zelf in elkaar zetten en hier hebben de aardige mensen van Loewe het alvast voor je gedaan, zit het in de prijs inbegrepen :upside_down_face: Maar sexy tas. :heart_eyes:

5 likes

fotoooos

mooi, waar zijn de kleren van? kan het net niet zien.

Thanks!
Jas is van Mango, witte blouse Sissy boy, andere blouse is van Closed. Jeans en top beide gekocht via Zalando, zijn van Topshop en Filippa k.

1 like

Dan ga ik hem binnenkort ook maar kopen. Zeker voor die prijs. Merk je ook niks anders qua op zuigen of finish?

Ik kom maar niet op de naam van je tasje! Help? :d

Susan Bijl :slight_smile:

1 like

Nee eigenlijk niet perse. Maar ik maak al mijn sponsjes altijd goed nat dus niks zuigt dan echt veel product op heb ik het idee. Qua finish vind ik het moeilijk te zeggen want ik heb ook nieuwe foundation en dagdcreme die ik tegelijk ben gaan gebruiken met dat sponsje, dus daar kan ik niet een eerlijk oordeel over geven. De finish is in ieder geval mooi maar ik weet dus niet of dat aan de foundation of het sponsje ligt haha. Ik zou hem wel aanraden hoor vooral inderdaad voor dat geld.

1 like