Show je laatste aankopen #2

Ik dacht altijd dat Loewe een audiomerk was??? Helemaal verward nu

2 likes

Heel snel uit die doos halen en er outfit foto’s mee posten. Deze plebejer wordt inmiddels in de gaten gehouden door de beveiliging als ik weer eens in de Bijenkorf sta te kwijlen.

3 likes

6 likes

Loewe maakt fantastische tassen, je gaat er echt geen spijt van hebben.

1 like

13 likes

Ik heb hem in mijn mandje gedaan. Moet toch ook nog concealer hebben dus dat kan dan in 1x mee. Thanks voor de review :blush:

1 like


10 likes

Ik kan het net niet goed zien maar is die jurk van Monki? Echt een super mooie kleur :heart_eyes: Vind het zo jammer alleen dat zoveel van die kledingstukken van Monki zoveel polyester bevatten, heb een paar dingetjes en na 1 keer wassen plakt het non stop van statisch heid (hoe zeg je dit fatsoenlijk) tegen me aan :persevere: dus wil dat dan eigenlijk niet meer kopen. Hopelijk is dat met deze niet zo dan?

Huh en ik dacht een audiomerk?!

1 like

Ja sorry vergeten te zeggen, allemaal Monki! Heb het online besteld dus weet het nog niet, maar ik kocht laatst een vergelijkbare jurk van ze en dat was juist fijne zware dikke stof. Ik hoop dat deze ook zo mooi valt! Ik heb het statische probleem trouwens niet met andere dingen van ze, dus geen idee waar het dan aan ligt…

Ik heb ze als cadeautje gekocht voor mijn zus. Ze heeft normaal maat 38/39 en ik heb van deze schoen 39 genomen voor haar. Die elastische band is namelijk best wel strak nog en de schoenen zijn best wel smal. Het beste is wel passen in de winkel, want je krijgt je geld niet terug.

1 like

Jahoor… ik drukte lekker op de like knop bij het fb plaatje van de lamp :unamused:

2 likes

Van welke winkels komen deze spullen?

Love love love die Nikes!!

2 likes

De kast is van Woood (Vince), de poef van Karwei. De plantenstandaard is van Intratuin. Het bankje is van VT Wonen (side by side) en het behang is van Eijffinger (vivid)

1 like

En je spreekt het uit als loweevee. Nog verwarrender





Harper & Yve en Lofty Manner.

Saleslet :sunglasses:

7 likes

Satijnen top met V-hals - Duifblauw - DAMES | H&M NL 1
Plissérok van mesh - Zwart/sterren - DAMES | H&M NL 1
Overhemdjurk - Donkergrijs/bloemen - DAMES | H&M NL 1

Alles H&M en wat zijn die ineens snel met bezorgen :hushed:

6 likes

Bedankt! Ben ook nog op zoek naar nieuwe meubels nu we een huis gekocht hebben.

1 like

image
LEC tickets hehehe. Beetje mn naam eer aan doen enzo

5 likes