Show je laatste aankopen #2

Deze pascals zijn van de laatste wintercollectie en bestaan ook in het zwart en paars. Tot zover mijn spreekbeurt over Dr. Martens.

3 likes

En waar heb je ze gevonden voor de helft? Op hun eigen site?

Van Assem.

1 like

Ohhh wil je laten weten hoe dit zit en of de legging doorschijnt enzo?

Ik heb afgelopen week een sportlegging van de lidl binnengekregen en ik ben fan! Schijnt niet door, geen gek katoenen stofje maar echt zo’n sportleggingstof en goed highwaisted.

1 like

Ik heb Birkenstock Madrid en ik heb altijd 1 maat kleiner dan mijn normale schoenmaat

1 like

Ik heb verschillende modellen in verschillende breedtes van birckenstock en heb ook altijd 1 maat kleiner dan mijn normale maat.

1 like

Ze vallen vaak groot! Ik pas in 36 terwijl ik 37/37,5 heb,

1 like


Een hele milde shampoo bar via soap7

8 likes

Ik heb de Birkenstocks Arizona in maat 39 narrow. Ik heb met All Stars maat 39.5, met Nike maat 40.5 en met Vans maat 40.

1 like

:heart_eyes: Waar zijn deze van?

1 like


Westwing

Lidl, als extra koelkast in de bijkeuken

House doctor

22 likes

Weet iemand hier hoe Puma sneakers vallen? True size?

(bij gebrek aan foto van de site, maar zelfde model als hieronder)






13 likes

Zal ik doen! Komt morgen binnen dus ben benieuwd :blush:

1 like

20 likes

Ik zie zoveel leuke embroided/broderie/gestanste witte blouses bij mensen voorbij komen. Maar ik zoek zelf ook een leuke. Had er eentje bij Zara gekocht, maar die is meer gebroken wit en wit staat mij beter dan gebroken wit/crème kleurig (duimpjes omhoog als jij dit ook hebt).

Maar WIE weet waar ze zo’n blouse/top hebben in WIT? Love you long time

6 likes

nieuwe riem

zwarte sokken 2x

witte sokken 1x

1 like

You had me at duurzaam. Welk merk is het? Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken.

Ik heb brede voeten. En wilde heeel graag de roze goude met witte zool (Arizona’s) dat ik ze besteld heb, kwam er na het bestellen achter dat ik de narrow had en verwachtte dat ik ze zo weer terug kon sturen. Maar ik pas ze! Ze kunnen bij mij niet op het strakste gaatje maar dat vind ik niet erg. Verder zitten ze voor mij prima en valt mijn voet er niet overheen aan de buitenkant zeg maar. Wel vond ik ze erg vervelend met inlopen en heb ik er wel wat blaren van gehad, meer dan ik ook bij andere Birkenstocks heb gehad. Maar ik ben er nog steeds wel heel blij mee :blush:

Edit: ik heb wel gewoon mijn eigen maar besteld en die zitten prima. Maar lees dst een hoop kleiner gaan. Ik zou sowieso niet groter bestellen haha

1 like