Show je laatste aankopen #2

“imitatiemarokijnen”? :thinking:

(Beeldschone aankopen trouwens!)

Vriendlief is gamenerd. Ding staat dus midden in onze woonkamer inc compkast. Vind het echt een bakbeest. Maar nogmaals hij zit hemels.

1 like

Haha heel veel zitplezier. Komt vast goed want als er 1 kritisch is…

1 like

6 likes

Ja! Zal het laten weten, ze komen pas over 2-3 weken binnen dus duurt nog wel eventjes. Ik las zelf overal dat ze dus groot vallen, maar dat ze hetzelfde vallen als gewone Allstars. Die vallen volgens zalando etc ook groot, maar daarvan heb ik altijd 39 dus heb nu ook 39 besteld. Liever iets te ruim en dan een zooltje er in dan net te krap.

1 like

Dat shirtje heb ik laatst ook gekocht, hij is leuk maar erg kort! Het valt een beetje als een croptop. ( kan ook je bedoeling zijn natuurlijk) :blush:

De hoes dus :slight_smile: Niet de iPad haha.

Een roze hiervan :stuck_out_tongue:

3 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Staat je heel mooi!

Staat je super goed!

Je ziet er prachtig uit!!!

2 zwangerschappen en zo’n lichaam :heart_eyes_cat:

2 likes

Staat je goed! Het is meer stof dan een bikini toch? Gek eigenlijk dat dit dan ordinair zou zijn :thinking: Kijk of je hem aan zou doen en anders leuk badpak kopen?
Wat je zelf voelt.

Staat heel mooi!

Ik heb laatst precies dezelfde gekregen van mijn boy! We hebben de beste te pakken haha

1 like

Ik heb ze ook gekregen en normaal heb ik 35,5/36 en in deze heb ik 35 en ze zitten perfect!

1 like

Ik vind het mooi staan, vraag me alleen af of je het niet vervelend vindt om zo bruin te worden? Ik bedoel dat je dan de afdruk van de bikini zal zien langs je buik? Haha druk me niet zo duidelijk uit geloof ik

Wat een lieve reacties😙
@Freya hahha ik begrijp je hoor, maar nee dat vind ik niet zo’n probleem.
Ik maakte me alleen zorgen over of ik niet de trashy mom vh zwembad zou zijn straks😶

Je vroeg het mij niet maar ik had ze vandaag nog aan en ik vind ze normaal vallen! Ik heb iig dezelfde maat als ik altijd heb in Converse

1 like

Heb je een linkje van de witte blouse met bloemen? Kan hem niet vinden