Jaa je hebt hem gekocht! Ik zag al dat je het had gedeeld in het interieurtopic, vind hem echt heel mooi!
Ja klopt! Ik heb hem gekocht voor op high waist rokjes die ik heb en dan is de lengte net goed! Vind het wel jammer dat hij niet ietsje langer is, vind hem zo leuk maar op een gewone broek is het niet echt iets voor mij haha
Is 35 ook je normale maat van converse dan of dat niet?
Ja meestal 35,5 volgens mij (of heeft Converse geen halve maten? Want heb ik sowieso altijd 35). Heb 1 paar 36 maar die zijn eigenlijk wel echt te groot!
Totnutoe vind ik hem heel fijn. Die van mijn laptop heb ik trouwens zo’n 6 jaar en is nog steeds mooi
Nee, ik wil ‘m testen. Is heel klein dus perfect voor in je tas. En ik zag zo op het eerste gezicht (hihi) ook geen witte waas.
Meid, wacht ff. Maak ik een fotootje voor je.
Mijn man vorige week toen ik twijfelde over een aankoop: misschien moet je zoals altijd net zo lang twijfelen tot je maat uitverkocht is, dan hoef je geen keuze te maken!
Heb dus gisteravond een bestelling bij Zara geplaatst van bijna €300🤓 gaat om alle tops
Hoop dat de afbeeldingen het doen!
Oké, hier heb ik er 4x hardhandig mee over mijn hand gewreven. Dan zien je wel een streep.
En zachtjes uitgesmeerd.
Zelfde, maar dan clinique. Zoek ook nog een budget variant. Ik zie m niet op de site van de hema @Lula. Staat ie bij de zonnebrand in de winkel of de mini’s?
Ik zag ‘m ook niet op de website. Heb het in de winkel gekocht. €6,50. Bij de zonnebrand.