Show je laatste aankopen #2

Wow😍 zo simpel, maar mooi

1 like

Pull & Bear

6 likes

Tof! Waar zijn deze van?

1 like

De tennisvoorjaarscompetitie begint bijna, dus tijd voor een nieuw setje. Speel 2 wedstrijden per dag, dus wil ook 2 sets kleding mee. :slight_smile:

Tanktops heb ik nog genoeg, dus die ga ik op het rokje dragen.
30 likes

Dank! Van And other stories, op de site alleen nog in 36 te krijgen (die ik pas met mijn maat 37) maar in de winkel in Amsterdam van de week hadden ze wel meer maten.

Jaaaa, nog bedankt hiervoor want ik wilde graag matzwarte spullen op de wc, maar dat is duur he! Bij Karwei of Loods 5 bijv, nu heb ik alles bij kwantum gekocht, behalve de wcrol houder en die was ook meteen 30€ :joy::sob:

Hoera!

1 like

Ik ben fan van de Island tribe sunscreen. En dan die met goud en oranje, kleine tube voor 't gezicht. Niet te duur, glimt niet en mijn huid gaat er ook prima op.

Door een tip van hier. Ben altijd op zoek naar de perfecte sportlegging. Hopelijk is hij fijn

8 likes

Ga er eens naar kijken! Bedankt voor de tip.

1 like

Ik heb hopelijk morgen m’n eerste binnen. Zal hier nog even een review plaatsen!

1 like

De broek. Ik hou van deze kleur. Ga die ketting er wel af halen, beetje te hoog emopuber-gehalte voor mij.

Ook de broek.

Nu al zin in lekker genoeg weer om deze te dragen :blush:

Denk dat dit hate it or love it gaat worden, dus ik moet ze eerst in het echt zien voor ik besluit of ik ze houd.

De blouse.

Alles van Pull & Bear.

20 likes

Leuk allemaal! Waar is het jumpsuit van?

Pull & Bear!

1 like

28 likes

17 likes

Nu een huis😡

41 likes

Oh graag!

Heb je toevallig een linkje van de witte top?

4 likes

Alles van Zalando.

17 likes