Show je laatste aankopen #2

Oefenen? Ze zijn echt prachtig. Ik heb ook hoge hakken. Met een blarenpleister ter verkoming en oefenen in huis tijdens het huishouden kom ik een heel eind :slight_smile:

Mijn man gaat zo blij zijn als mijn zwangerschapsverlof over is. Het geld vliegt eruit :money_with_wings:

8 likes

Ik heb wel eens te grote schoenen opgevuld met een zooltje met wol (gewoon de gehele zool, niet alleen voorin). Dat werkte heel goed bij mij. Maar als je een betere maat kunt krijgen, zou ik daar voor kiezen.

Monica Geuze made me do it. :tired_face:

15 likes

8 likes

10 likes

Oooooh ja, dat snap ik inderdaad :stuck_out_tongue: Haha. Jammer!

Deze teddycoat van de Aldi gescoord voor maar 9,- euro :grin:

De zwarte

26 likes

!
Het jasje.

De top.

2 likes

Heb je deze in de winkel gekocht? Ziet er leuk uit!!

Wat leuk! Waar zijn je eerste en tweede jurkje van? Zie door de bomen het bos niet meer bij Zalando

Mag ik vragen waar dezelfde broek vandaan komt?

En deze nog voor over dat topje en dan met dat leren jasje en boots.

5 likes

Ja klopt, ze waren eind vorig jaar een tijdje te krijgen bij Aldi. Maar waren heel snel uitverkocht.

Nu was er vandaag 50% korting bij Aldi en toen zag ik deze jas ineens.
Vorig jaar zag ik hem alleen nog in het groen, nu ineens in t zwart in mijn maat.

1 like

Loavies!

Heb je krullend of steil haar? Indien je steil haar hebt, laat je even weten hoe het bevalt? Maui ruikt zo lekker maar ben bang dat het te voedend/verzwarend voor mijn fijn en mega sluik haar is

Ik zie dit altijd oo facebook voorbij komen er ben elke keer weer gefascineerd door haar heupen.

4 likes

Ja ik ook. Ben ook benieuwd hoe het staat zonder die rondingen.

Samsoe & Samsoe!

Mag ik vragen bij welk filiaal en of dit bij alle filialen verkrijgbaar is? En vallen ze groot of klein? (Ik ben heel klein dus als de kleinste maat groot valt, hoef ik niet te gaan kijken)