Bedankt!
Voor m’n moeders verjaardag!
(van Tamaris bij Zalando)
Thanks!!
Toen ik ze wilde kopen, waren ze nergens meer verkrijgbaar. Vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg, dus nu mocht ik ze kopen. Ondanks dat het warme weer er al weer aan zit te komen, haha.
Ah tof. Heb mijne nu al 4/5 jaar en ik draag ze de hele zomer door hoor! Hartstikke leuk onder jurkjes en jumpsuitjes etc.
Zijn ze niet vrij warm in de zomer of valt dat reuze mee? Ik wil het sowieso wel even proberen, vind het bij anderen vaak wel leuk staan.
Sale bij &Other Stories!
-70%
-70% (Crappy foto in de paskamer, kan hem online niet meer vinden).
Geen korting, wel leuk hehe.
Ik heb deze ook gekocht 3 weken geleden.
Echt heeeeeerlijke schoenen. Geen blaren omdat het leer lekker soepel is, en ze liepen direct als pantoffeltjes.
Dit filiaal is in Heerhugowaard ( noord Holland)
Ik heb nu een L meegenomen en die zit prima ( ik heb meestal m/l)
Maar hier was 50% korting op alles behalve etenswaren dus ik denk dat de 3 die er nog waren ook weg zijn nu
Dankje voor je snelle reactie. Ik ben nu niet in de buurt van Heerhugowaard maar ik ben wel in NL dus ik kijk wel even als ik in de buurt van een Aldi kom
Valt heel erg mee vind ik!
Ik ook! Vind het zo moeilijk inschatten
Ik was gisteren in de Waterstones en stond met dat boek in mijn handen. Ben er heel benieuwd naar. Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?
Ik wou hem ook in mijn mandje gooien, maar uiteindelijk niet gedaan vanwege de samenstelling. Hopelijk blijft hij mooi en staat ie je goed, vind hem ook leuk!