Show je laatste aankopen #2

Nieuwe eettafel van Loods 5, rib uit mijn lijf maar heel bij mee
wandlamp-swing---35cm---messing---house-doctor_0
Housedoctor lamp

19 likes

14 likes

link naar het jasje! Van de h&m

Zoo blij mee, heel mooi pastel blauw en fijn kleurtje voor de lente zomer :blush:

16 likes

Waar heb je 'm gekocht?

H&m! Dacht de link toegevoegd te hebben, niet dus. Bericht even aangepast :blush:

1 like

Deze Dutchbone stoel. Ik wilde 'm al even en ineens zag ik de stoel bij Nijhof met 20% korting dit weekend en Dutchbone heeft zelden korting. Hoewel ik iets langer wilde sparen ervoor, heb ik 'm nu toch gelijk gekocht.

51 likes

Ow wauw! Welke kleur heb je gekozen?

De roze! Iedereen heeft tegenwoordig wel een groene bank of stoel. En hopelijk gaat het mooi staan bij m’n gele bank!

1 like

24 likes

Mooi! Docenten van de kunstacademie denken vaak alleen aan het proces en de diepere gedachten, terwijl je gewoon mooie dingen wil maken. Vaak genoeg discussies mee gehad haha.

1 like

Mooi! Van welk merk is deze tafel?

Dankjewel! Hij is van Studio Henk, hij heet de Butterfly tafel.

1 like

Ja of te illustratief, was ook zo’n term. Het hoeft idd niet altijd zo gecompliceerd.

1 like

Ik studeer fotografie en same daar. Oh wee als je iets leuk noemt, soms stuurt een leraar je dan echt het lokaal uit :joy:

1 like

Haha leuke naam, mooie tafels ook! Maar idd niet goedkoop. Heb je de tafel ook in de winkel gezien? Ik zie een heleboel mooie opties online als ik kijk bij studio Henk, maar bestellen zonder ze gezien te hebben vind ik niet zo ideaal.

Levi’s ribcage broek, geïnspireerd door iemand hier. Echt een superfijne broek :heart_eyes:

12 likes

Kan niet wachten tot m’n spullen binnen komen. Duurt echt trés lang

Trui en broek staat ook suoerleuk als set!

6 likes

10 likes

image
image
image
image
image
image

Alles van de mango, met 20% korting want de glamourday code doet het al!

10 likes