Show je laatste aankopen #2

Deze ptit pots :slight_smile:

13 likes

Ik heb zelf wel een beetje golvend haar, zit echt tussen steil en krullen in. Het masker gebruik ik allang en ben ik erg tevreden over. Maar alleen een shampoo is toch niet te zwaar voor je haar?

1 like

Deze broek. De stof voelt heel fijn en de broek zit heerlijk :heart_eyes:

23 likes

Ga ik doen! Ik ben fan van haar podcast (don’t salt my game), ken je die al?

1 like

Superleuk! Waarvan?

Blij met deze broek. Zit echt fijn. Broeken kopen is de hell.

De kleur van deze jurk vind ik heel mooi. Al twijfel ik een beetje tussen dit is heel leuk en al mijn kleren zaten in de was, dus ik heb het bloemetjes gordijn van de rails gehaald.

16 likes

Ik hou wel van bloemetjes gordijnen

4 likes

05

13 likes

Ik twijfel over het pak, wat vinden jullie?
Ik vind m aan de ene kant heel tof, maar het is misschien wel heel erg overall/boerderij.

Samenvatting

38 likes

Ik vind hem tof, staat je beter dan het model :slight_smile:

2 likes

Ik vind hem persoonlijk veel te veel op een overall werken. Alsof je zo gaat klussen.

17 likes

Heel tof!! Mss kun je er andere (wat minder grove) schoenen bij doen?

1 like

Wauw ik vind dat je er heel goed mee staat! Wil hem gelijk ook bestellen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik hou hiervan! Vind 'm je echt goed staan. Dat groen past ook mooi bij je huidskleur.

1 like

Hij staat je goed! Ik snap wel wat je bedoelt met de boerderij-vibe, haha. Dus misschien kan je er een riempje omheen doen, en wat sieraden dragen?

1 like

Nee die ken ik niet! Ga ik nu opzoeken, dankjewel.

1 like

Ik ben fan!

1 like

H&M, van de Conscious lijn :blush:

1 like

Mooi!! Inderdaad misschien riempje en wat ‘vrouwelijkere’ schoenen er bij voor iets minder werkoutfit-vibe, maar ik vind 'm heel tof!

1 like

Ah lief, dank jullie wel!! Jullie hebben me overtuigd :blush:

1 like