Show je laatste aankopen #2

Maar het is het waard! Ze zijn namelijk wel heel leuk.

Plantenpotske van de action

T-shirtje is iets anders, maar diegene die ik heb gekocht stond niet op de site

7 likes

Oh en Mn alpaca natuurlijk :grin:

Ja maar kleiner maatje is er dus niet meer… was er wel maar was aan t twijfelen en nu zijn ze op :sob: ik heb in elk geval zon alert aangezet op de site.

1 like

Ik ben er vanmiddag even geweest, maar zwarte hadden ze niet meer! Heb ze nu maar besteld :sweat_smile:

1 like

Lekker kleurtje en lekkere Range rover looks

1 like

Ja we hebben hem gezien bij Loods 5. Had hem niet durven bestellen zonder dat we hem gezien hadden. Vonden hem eerst iets te duur maar kregen hem niet meer uit ons hoofd haha. Loods 5 heeft wel meerder tafels van Studio Henk op voorraad.

Ik had ook een (tweedehands) 3DS, maar ik vind de 2DS veel fijner en daarmee heb ik dat ding vervangen. Goed dat je me er aan herinnert, gauw eens verder met Professor Layton. :smile:

4 likes

Volgens mij quote je de verkeerde :smile:

Oeps.

1 like

Oefenen? Ze zijn echt prachtig. Ik heb ook hoge hakken. Met een blarenpleister ter verkoming en oefenen in huis tijdens het huishouden kom ik een heel eind :slight_smile:

Mijn man gaat zo blij zijn als mijn zwangerschapsverlof over is. Het geld vliegt eruit :money_with_wings:

8 likes

Ik heb wel eens te grote schoenen opgevuld met een zooltje met wol (gewoon de gehele zool, niet alleen voorin). Dat werkte heel goed bij mij. Maar als je een betere maat kunt krijgen, zou ik daar voor kiezen.

Een tas voor in mijn tas. Ja toch.

Want dan matcht ‘ie zo lekker met deze

28 likes

Monica Geuze made me do it. :tired_face:

15 likes

8 likes

10 likes

Oooooh ja, dat snap ik inderdaad :stuck_out_tongue: Haha. Jammer!

Deze teddycoat van de Aldi gescoord voor maar 9,- euro :grin:

De zwarte

26 likes

!
Het jasje.

De top.

2 likes