Show je laatste aankopen #2

Heb je deze in de winkel gekocht? Ziet er leuk uit!!

Wat leuk! Waar zijn je eerste en tweede jurkje van? Zie door de bomen het bos niet meer bij Zalando

Mag ik vragen waar dezelfde broek vandaan komt?

En deze nog voor over dat topje en dan met dat leren jasje en boots.

5 likes

Ja klopt, ze waren eind vorig jaar een tijdje te krijgen bij Aldi. Maar waren heel snel uitverkocht.

Nu was er vandaag 50% korting bij Aldi en toen zag ik deze jas ineens.
Vorig jaar zag ik hem alleen nog in het groen, nu ineens in t zwart in mijn maat.

1 like

Loavies!

Heb je krullend of steil haar? Indien je steil haar hebt, laat je even weten hoe het bevalt? Maui ruikt zo lekker maar ben bang dat het te voedend/verzwarend voor mijn fijn en mega sluik haar is

Ik zie dit altijd oo facebook voorbij komen er ben elke keer weer gefascineerd door haar heupen.

4 likes

Ja ik ook. Ben ook benieuwd hoe het staat zonder die rondingen.

Samsoe & Samsoe!

Mag ik vragen bij welk filiaal en of dit bij alle filialen verkrijgbaar is? En vallen ze groot of klein? (Ik ben heel klein dus als de kleinste maat groot valt, hoef ik niet te gaan kijken)

Bedankt!

20190327_153815

Voor m’n moeders verjaardag!
(van Tamaris bij Zalando)

3 likes

Thanks!!

Toen ik ze wilde kopen, waren ze nergens meer verkrijgbaar. Vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg, dus nu mocht ik ze kopen. :smiley: Ondanks dat het warme weer er al weer aan zit te komen, haha.

18 likes

Ah tof. Heb mijne nu al 4/5 jaar en ik draag ze de hele zomer door hoor! Hartstikke leuk onder jurkjes en jumpsuitjes etc.

Zijn ze niet vrij warm in de zomer of valt dat reuze mee? Ik wil het sowieso wel even proberen, vind het bij anderen vaak wel leuk staan. :slight_smile:

1 like

Sale bij &Other Stories!

-70%

-70% (Crappy foto in de paskamer, kan hem online niet meer vinden).

Geen korting, wel leuk hehe.

6 likes

Ik heb deze ook gekocht 3 weken geleden.
Echt heeeeeerlijke schoenen. Geen blaren omdat het leer lekker soepel is, en ze liepen direct als pantoffeltjes.

1 like

Dit filiaal is in Heerhugowaard ( noord Holland)
Ik heb nu een L meegenomen en die zit prima ( ik heb meestal m/l)

Maar hier was 50% korting op alles behalve etenswaren dus ik denk dat de 3 die er nog waren ook weg zijn nu

1 like