Show je laatste aankopen #2

Zomerse bloesjes uit de Mango outlet!

15 likes

Ik heb een te hoge cylinder om te kunnen bestellen bij Charlie Temple :triumph:

Nepleren shopper. Mooi formaatje. heb alleen of kleine tasjes, of grotere tassen. Dus nu ook een tussenmaat voor als ik alleen een flesje water, een tablet en een portemonnee ofzo nodig heb.

9 likes

Mooi dat pak zeg! Heb je toevallig een linkje?

espadrilles

Voor de oplettende lezer: ik heb de uitslag van de poll van gisteren opgevolgd :stuck_out_tongue_winking_eye:

34 likes

Super mooi en ik ga ze denk ik ook op mijn wishlist zetten

1 like


Broek en shirt. Let niet op de schoenen. Die heb ik er voor de foto even bij aangetrokken. Ik wil hier denk ik witte gympen bij hebben (die heb ik nog niet). Of heeft iemand van jullie een ander idee qua schoenen?:blush:


Zo blij met deze producten. Ze blijken samen ideaal te zijn voor mijn vochtarme huid en ik heb eindelijk een glow😁

16 likes

ohhh ik ging kijken en werd ook verliefd op deze set, maar alles daarvan is uitverkocht en ook niet in de winkel staat er :cry: Weet iemand of dat dan nog komt?

11 likes

Woon je in België of dicht bij de grens? Heb net online gekeken en hier is alles nog beschikbaar.

Oh nee wel in NL! Jij ook? Dan kijk ik straks nog even of ik op het goeie land stond hahA

Nee in België, anders kan ik voor jou bestellen en opsturen?

6 likes

Ging eigenlijk alleen voor die ladder, maar kon de mand en het kleed ook niet laten liggen (knuffel is van vriendin).

En van vorige week, souvenirs van vakantie:


Sandaaltjes


1 zo’n poef


Het meest linkse kleed op de grond, is 2 meter lang (de andere helft zie je niet)

55 likes

Ooh chill!! Is het suede ook mooi “intens” zwart? Ik zag namelijk vanmiddag in de winkel een ander paar van FdlB, ook in het zwart maar dan met een soort franjes erop, en die vond ik een beetje vaal :sweat_smile:

Oke mooi! Heb die wie ik gekocht heb namelijk online besteld en nog niet in het echt gezien, en de kleur van het paar met franjes maakte me een beetje bang :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Leuk allemaal! Ik gok dat enkel dat eerdte vloerkleed van Ikea is? Heb je daar toevallig de naam van? :slight_smile:

1 like

Ik ben haar niet, maar had toevallig nog een linkje open staan: https://m2.ikea.com/nl/nl/p/raklev-vloerkleed-glad-geweven-handgemaakt-naturel-veelkleurig-80408024/

2 likes

Toen ik naar de site van FdlB ging zag ik opeens dit:

Ik wist dit helemaal niet? :open_mouth:
Heb je wel gewoon op de eigen website besteld?

@Lixy88 espadrilles lijken me hier mooi bij!

1 like


Influenced.

12 likes