Show je laatste aankopen #2

Nee in België, anders kan ik voor jou bestellen en opsturen?

6 likes

Ging eigenlijk alleen voor die ladder, maar kon de mand en het kleed ook niet laten liggen (knuffel is van vriendin).

En van vorige week, souvenirs van vakantie:


Sandaaltjes


1 zo’n poef


Het meest linkse kleed op de grond, is 2 meter lang (de andere helft zie je niet)

55 likes

Ooh chill!! Is het suede ook mooi “intens” zwart? Ik zag namelijk vanmiddag in de winkel een ander paar van FdlB, ook in het zwart maar dan met een soort franjes erop, en die vond ik een beetje vaal :sweat_smile:

Oke mooi! Heb die wie ik gekocht heb namelijk online besteld en nog niet in het echt gezien, en de kleur van het paar met franjes maakte me een beetje bang :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Leuk allemaal! Ik gok dat enkel dat eerdte vloerkleed van Ikea is? Heb je daar toevallig de naam van? :slight_smile:

1 like

Ik ben haar niet, maar had toevallig nog een linkje open staan: https://m2.ikea.com/nl/nl/p/raklev-vloerkleed-glad-geweven-handgemaakt-naturel-veelkleurig-80408024/

2 likes

Toen ik naar de site van FdlB ging zag ik opeens dit:

Ik wist dit helemaal niet? :open_mouth:
Heb je wel gewoon op de eigen website besteld?

@Lixy88 espadrilles lijken me hier mooi bij!

1 like


Influenced.

12 likes

Zijn die van fred de la bretonniere?

Nee bij Omoda en heb nog speciaal gevraagd of het invloed had maar dat had het niet :smile:

1 like

Oke ik ben een beetje huiverig maar ik ben zaterdag in Amsterdam dus wellicht koop ik ze dan gewoon in de winkel

Als het goed is worden ze de komende uren al bezorgd hier! Ik zal wel even verslag doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee Asos! Voor een prikkie. Wel een beetje minder mooie kwaliteit in het echt dan op de foto, maar voor dat geld verwacht ik er ook niet langer dan 1 zomer mee te doen.

1 like

ViaVai heeft ze ook https://www.viavaishoes.com/nl/schoenen/sierra-nero-16467.html

12 likes

Voor in mijn tas! Als het goed is kan hij zonder problemen over je make-up heen (is een mist) dus ideaal om af en toe even bij te sprayen of voor als je onverwachts een terrasje pakt.

24 likes

Die gebruik ik al 2 zomers, gaat idd over make up maar wel niet bij non-waterproof mascara. Ik gebruik het zo: ik houd mn ene hand over mn ogen en spray op mn voorhoofd, dan houd ik mn hand over mn ogen en spray ik de onderkant van mijn gezicht. Rechtstreeks op oogmake up raad ik wel af. Pro-tip :wink: you’re welcome. X

5 likes

Die van garnier spray voor je gezicht is idd ook heel fijn!

2 likes