Show je laatste aankopen #2

Waar vandaan:)?

Want 25% korting en ik had nog gift cards. Lekker goedkoop shoppen :blush:
afbeelding

8 likes

Van de puma site zelf! 45 euro.

Zalando lounge <3

8 likes

7 likes

Net gekocht bij een winkeltje hier in het dorp :heart_eyes:

35 likes

Ook gezwicht voor de hype. Wat een heerlijk ding joh

46 likes

Ohhh yes so true

1 like

C&A! Hij is 100% linnen en maar 20 euro, kon hem niet laten liggen

Dankjewel! Hij is echt prachtig. Heb tegen mijn vriend gezegd dat hij me hiermee ten huwelijk mag vragen.

1 like

Ik dacht even in de jumpsuit van hierboven, zou je vriend vast goed staan!

11 likes

21 likes

Sandalen waar steunzolen inkunnen

Welke lijken jullie van de kleine plaatjes het tofste?

Leuke sandaaltjes! De eerste met het hakje en de zandkleurige vind ik heel leuk! Hoeveel kosten de zandkleurige?

1 like

Jurk van de h&m. Beetje stom wel dat ik plots geen gratis verzenden meer heb omdat ik te min punten heb :unamused:

Rok van Vero Moda

6 likes

Je hebt wel gratis verzending boven de 20!
Is ivm het milieu, of iig, dat is de reden die werd aangegeven. Word ontzettend veel besteld zonder ook maar gepast te worden. Is een poging om te verminderen dat mensen vaak losse artikelen bestellen.
Of t helpt geen idee maar boven de 20 is t dus als t goed is gewoon gratis

5 likes

Hmm ik kan dit wel begrijpen van ze.

1 like

Zeker. Vind €20 dan nog best laag. Mag van mij ook €50 zijn.

5 likes

Hm ja snap het wel als dit de reden is inderdaad. Zag ook dat als je 400 punten hebt gespaard je plus member wordt en dan is er wel weer gratis verzending ongeacht bedrag.

Stom dat het eigenlijk zo verprutst is door mensen. Ik bestel soms ook wel 2 maten dus ben zeker ook niet heilig en met de maatvoering van hun is het soms sowieso gokken maar bestellen zonder passen of gewoon voor de grap is wel echt erg.

1 like

140, maar 110 met korting :slight_smile: Vind die ook erg leuk! Ben benieuwd hoe ze zitten. Wil er graag steunzolen in dragen

1 like