Show je laatste aankopen #2

I did not know :sob: thanks for the heads up!

1 like

Hahaha nou ja ik zit erover na te denken en ik had het waarschijnlijk alsnog wel gekocht. Ze is nu wel sterk in mijn achting gedaald, zonde.

1 like

Ja ik heb wel meer jurken ervan gehad en was altijd goed! Heel stom

Waarvan? :heart_eyes:

Sacha! Alleen ik had ze vandaag aan en ze zitten niet zo lekker :see_no_evil: dus twijfel nog of ik ze houd

1 like

Nooit gedacht dat ik ooit iets van Vila zou kopen omdat ik de kleding vaak erg saai vind. Maar deze top :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Aah dat is een superlief aanbod! Ik weet alleen niet of ik het dan evt terug kan brengen in een nederlandse winkel, als het in België is besteld… of kan ik het dan gewoon vanuit NL weer retour sturen? Iemand enig idee? :sweat_smile:

Edit: aah nevermind, ik zie nu ook alle maten staan! Hoera!

Aiiiii sorry zie dit nu pas! Maar het is de 501 Skinny in de kleur ‘small blessings’

1 like

Super en ja retour sturen kan enkel in het land van aankoop.

1 like

Ik hou nogal van kleur :joy:.

26



23 likes

Scotch & Soda!

Oooh thanks! Ga je tip toepassen!

Bol!

Hij was relatief goedkoop (toen ik bestelde nog geen 200 euro) maar ik wilde weten of ik het wel echt wat zou vinden.

Maar ben blij verrast!

1 like

Mooi! Staat goed!

1 like

Nadat ik bijna jankend in een Primark pashokje stond omdat ik er uitzag als een aangespoelde walvis, nu maar eens badkleding proberen te shoppen bij Asos…

14 likes

Eindelijk een vervanger voor mijn kapotte externe schijf gekocht, zodat ik mijn pc kan formatteren :slight_smile: verwachtte een hele grote, is het echt een miniding die amper groter is dan mijn telefoon :joy: Nou ja, hij kan gemakkelijk mee. Hopelijk gaat 'ie langer mee dan zijn voorganger.

6 likes

Mooi! Ik ga 'm ook proberen denk ik. Welke maat had jij in je Topshop Jamie Jeans?

1 like

Die broek :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Iedereen staat jankend in de Primark door dat slechte licht en dan zijn hebben dje bikini’s daar ook nog eens vet rare pasvormen. Je bent vast prachtig!

13 likes

Aww dit is super lief, dank je. :heart: Ik ben over het algemeen ook best blij met mezelf en niet echt fan van de Primark. Deze badkleding is sowieso al mooier dus ik hoop dat dit er ook een stuk mooier uitziet.

2 likes