Show je laatste aankopen #2

Lekker contrast ook :upside_down_face:

7 likes

Love dat shirt. :heart_eyes:

1 like

Nieuwe Levi’s jeans

8 likes

Ohhh die heb ik ook nodig :frowning:

11388088-1-ditsyprint





Kom maar door met die zomer :sunglasses:

27 likes

Waarvan is dat rode jurkje?

1 like

Ik wil dit allemaal. Waar kan ik dit in mn mandje gooien? :grimacing: (ow ik zie t al aan de labeltjes)

1 like

Even inlopen! Daarna zitten deze ook super nice.

1 like


Kussenhoes voor buiten en een schoonmaakdoekje om het schoonmaken leuker te maken. Hoop ik.

5 likes

Ben benieuwd naar haar reactie!

1 like

Asos, maar nu uitverkocht zie ik!

@WhereTheLightIs de schoenen en het tasje zijn steeds uitverkocht, maar soms is er weer wat beschikbaar. Heb het een paar dagen goed in de gaten gehouden. Oh en de schoenen vallen ruim, die heb ik een maat kleiner dan normaal.

2 likes

Jaaa gelukt!

Capture

12 likes

Hoe vallen die laatste twee? Ik had laatst een look a like gekocht bij Mango, maar hij viel zo groot dat het leek alsof ik een oversized pyjama droeg (en ik had al XS besteld dus het was gelijk game over)

image

Koelkast kapot. :unamused:

4 likes

Vraagje! Hoe vallen die Superga’s? Net als All Stars? Ik heb van all stars namelijk altijd een maat kleiner dan bij mijn normale schoenen (37 ipv 38). Dan kan ik ook even bestellen :slight_smile:

1 like

Nee supergas heb ik in mijn eigen maat en allstars idd een maat kleiner.

1 like

Die eerste van H&M valt gewoon normaal, die andere van pieces valt heel groot en is ook een wijd model!

1 like


Deze beauties :smiling_face_with_three_hearts: Is btw niet mijn foto.

35 likes

Ooe ik vind die van het plaatje echt heel gaaf! Ben ook op zoek naar zulke jurken! Maar met mijn reactie kun je dus net helemaal niks :sweat_smile:

1 like

Dankje, dan ga ik die van H&M eens proberen!

1 like