Show je laatste aankopen #3

En voor wat meer kleur in mn leven:

2 likes

Oh dat ondergoedsetje is leuk! Van de week ook maar even langs. Valt de bh wel gewoon op maat?

Ik heb hier echt bewondering voor. Ik zou schelden op die string, bedenken m ooit te gaan omruilen, dat nooit te doen, ‘t 3 jaar lang zonde vinden om m weg te gooien hoewel ik ‘m niet draag, wel elke keer te klagen dat ik geen setje heb bij die bh, om die string uiteindelijk toch te Marie kondo-en.

18 likes

Ja volgens mij heb ik m ook opgezocht naar aanleiding van jouw foto haha maar kon me even niet meer herinneren bij wie ik m had gezien!

Heb van vorig jaar ofzo een vergelijkbaar jurkje in het rood, hopelijk lijkt ie daar op want dat is 1 van mn favoriete zomerjurkjes

1 like

Hahaha oeps goed om te weten :sweat_smile:

:joy: :joy:

Ik snap zo goed wat je bedoeld, het lijkt nu alsof ik mijn leven op orde heb maar ik heb ook een mandje vol te kleine strings

8 likes

Beide Pull and Bear

16 likes

Ja vreselijk… doet echt pijn aan je naad

^ allemaal H&M

En door jullie enthousiasme maar weer eens de C&A binnengestapt:

Hij ziet er in het echt veel leuker uit…

6 likes

Ik heb de zilveren

5 likes

Geld moet rollen, ja toch? :sweat_smile:

02
37
52
10

14 likes

Oe waar is die mooie blauwe trui van?

Samsoe & Samoe. Model Anour o-n 7355. Is er in een aantal leuke kleuren!

1 like

Zara sale :two_hearts:

5 likes

Dit houd ik van een grote zalando bestelling. Zo’n short, dus een netto chino soort. Kan dit op een informeel kantoor? Jurkje van dezelfde lengte en sneakers draag ik al wel eens.

3 likes

2 zwierige rokken voor het aankomende mooie weer

20 likes

8 likes

Waarvan? :slight_smile:

3 bovenstukjes, de broekjes stonden me niet aan dus even kijken welke ik neem en dan nog iets erbij zoeken

3 likes

Korting bij Origin en ik kwam er achter dat er nog geld op mijn PayPal stond. :sweat_smile:

27 likes