Stop right now, thank you very much. I need somebody with a human touhouhouch! Hey you, always on the run. Gotta slow it down baby, gotta have some fuhuhun! Do do do do
Ik heb 5 bikini’s, 2 badpakken en nog twee losse bovenstukjes die ik met broekjes van een van de andere 5 kan mixen. En heb vandaag nog naar bikini’s staan kijken in de winkel (maar niets gekocht!). De laatste die ik gekocht heb is wel al 3 jaar oud, een bovenstukje heb ik wel korter maar komt van een kledingruil.
Hmm ik vind “moet” een beetje heftig, maar als dat meisje dat uit zichzelf zou doen denk ik niet dat ik dat erg zou vinden.
Bij de voornaam vind ik wel heel afstandelijk voor een kindje van 4. Mama en papa is alleen niet iets wat je moet afdwingen imo, maar wat een eer is als een kindje je zo gaat noemen. Ik zou het denk ik aan het kindje zelf overlaten: “je mag me Ingrid noemen, of mama, of pleegmama of tante, wat je zelf fijn vindt.”
Heb je net zoals onze @Karl_Lagerfeld een mandje met te klein ondergoed?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen ondergoed
0 stemmers
En ergens een mand met weessokken, dus waarvan 1 van de twee foetsie is?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen sokken
0 stemmers
Niet echt een mand, maar ze liggen gewoon los in de la (te kleine onderbroeken en single sokken). Niet handig, maar ik ben gewoon lui
Nou ja niet zozeer te klein ondergoed, maar ondergoed dat gewoon voor geen meter zit, tussen m’n billen kruipt of waar m’n schaamlippen eruit vallen haha
Same en dan elke keer boos worden als ik een verkeerde pak maar m dan wel weer teruggooien in diezelfde la.
Wel een mandje met een paar oude mega comfy granny panties en boxers, voor als ik ongesteld ben en geen zin in kanten of strakke dingen te dragen.
Mijn moeder zei vandaag dat ze vroeger fantaseerde over dat ze graag wilde dat ze een buurjongen had die dan net zo als Spiderman was. Ik ging stuk lol. Fantaseerde jij vroeger over superhelden?
- Ja, namelijk…
- Nee man
- Vroeger niet, maar nu wel
0 stemmers
Story of my life!
Toen ik vandaag op een roltrap stond vroeg ik mij wel af of er niet een ‘reverse superheld’ is die alles kort kan terugspoelen of dingen het tegenovergestelde kan laten doen (roltrap opeens andere kant op laten gaan bijv.) van Marvel en DC Comics.
Even een mini FF quiz. Wie heeft welke titel?
‘Slikt paracetamolly’
- Karl_Lagerfeld
- Nachtburgemeester
- Coccionelle
0 stemmers
‘Heeft geen mening over draaiorgels’
- Dazed
- Midheavenmoon
- Gelatelli
0 stemmers
‘Sluwe bij’
- Instantramen
- Damnatio
- Rozevarken
0 stemmers
‘Who let the Dave out?!’
- Flora
- Leeuwenhart
- Roguee
0 stemmers
Deze namen en titels zijn random gekozen toen ik door dit topic scrolde
Antwoorden
Paracetamolly - coccionelle
Draaiorgels - dazed
Sluwe bij - damnatio
wie laat dave uit - roguee
Sorry voor eventuele naam/spelfouten.
Wat win ik? Dat de kapper volgende keer wel het bij de ekte puntjes houdt of een roze coupeschaar.
Door sporten zijn mijn billen gegroeid en nu heb ik ondergoed dat ik heel mooi vind em bij mijn bh’s past maar dat nu enorm trekt in mijn kruis. En soms denk ik: ik vind het zo mooi, ah, lukt vast wel en dan doe ik het aan om vervolgens te concluderen dat het gewoon onmogelijk naar trekt ik mijn kruis en mijn schaamlippen gevoelloos worden en dat het echt geen doen is en dat ik het eigenlijk weg moet gooien. Maar dan doe ik het niet en herhaal ik het hele proces gemiddeld zo een keer per twee maanden.
Ik heb gvd nog steeds geen titel
Ik had vroeger een klas genootje die heel erg fan was van superman. En andere jongens plaagde hem daarmee. Heb dus altijd gedacht dat superman echt een loser was.
Als je bij mij komt zal ik echt alleen de puntjes knippen🤪
Dit is echt mijn moeder maar dan met boodschappentassen ipv het mandje/karretje. Nee, we nemen maar 1 tasje mee omdat we toch niks nodig hebben. Vervolgens koopt ze vanalles en hebben we niet voldoende tassen. Kleine ergenis naar mijn moeder toe.