Show je laatste aankopen #3


Dr. Martens 1460 smooth voor maar € 99!

(hier: https://www.footway.nl/1460-black.html)

21 likes

Ik kende de webshop niet, maar heb even gegoogled en het zag er allemaal betrouwbaar uit. Is blijkbaar Zweeds met een NL kantoortje in Den Haag. Ik heb met Paypal betaald, dus mocht er iets zijn kan ik daar altijd een geschil openen. Ik heb de schoenen nog niet binnen, maar ga er wel vanuit dat ze echt zijn eigenlijk.

1 like

Net een trui van MSCH Copenhagen gekocht. Helemaal blij mee. En vandaag een nieuwe Topshop Jamie uit de kast gehaald.

45 likes


@Tunnelvisie zei dat ik iets bij de Lounge moest bekijken en ik heb geen ruggengraat als het op tassen en schoenen aan komt…

16 likes

Van de only! (Kan geen linkjes op de site vinden).

47 likes

Wauw! Die bovenste :heart:

1 like

en @Canvastas Laten jullie nog weten of alles vlot verliep? Ik koop zelden online (en als ik al iets koop is het bij heel grote, bekende sites) dus ben wat huiverig om zomaar te bestellen!

Ik weet niet in welk topic ik dit het beste kan vragen, dus dan maar hier: weet iemand een fijne tas waarin een laptop van 15.6 inch past? Ik heb nu een schooltas en een laptoptas apart, maar vind dat nogal onhandig. Heb het liefst gewoon 1 tas.

@nightlife Ik weet niet of je de docs al besteld had, maar ik heb ze vandaag binnen gekregen en doe zoals beloofd dus nog even een update.
De 41 zit bij mij goed, dus ik denk dat de 43 voor jou inderdaad het beste is.

Thanks! Had ze al besteld ja, maar goed om te weten :smile:

Monki!

Die onderste heb in ook, al heel veel complimentjes over gekregen!
Staat je mooi :+1:t2:

1 like

Beter laat dan nooit, ik ben heel benieuwd

11 likes

thanks!

1 like

Ik zou hier even kijken: Show je werktas

1 like

8 likes

Wauw, staat je mooi zeg!

1 like

Ik heb echt teveel schoenen gekocht de afgelopen weken maargoed :zipper_mouth_face:

15 likes

Thanks!!

1 like

7 likes