Show je laatste aankopen #3

Eigenlijk al dinsdag gekocht, nieuwe notitieboekjes! Bij de Kruidvat maar lagen bij de afprijzingen dus gelukstreffer. Love die neon kleur :heart_eyes:

8 likes

@En_17_Anderen waar is die rok van?:heart_eyes:

En ik wil de Dr Martens ook bestellen, hoe valt de maat? Ik heb maat 40 (soms 40.5).

Droombroek.

@tokio dat is afhankelijk van het model. Kies je pascals (bijv) en heb je brede voeten en regelmatig 40,5 dan zou ik voor 41 gaan.

5 likes


Salontafel+bijzettafel van zuiver, eettafel van woood, 3 verschillende modellen zwarte stoelen voor aan de tafel en tvmeubel van dutchbone.
Nu de rest van het jaar op water en brood :sweat_smile:

34 likes


Nieuwe handdoeken


Lekker glad en zacht van katoensatijn

12 likes

Oeeh waar is die van?

Deze om naast elkaar te dragen. Ze lijken heel licht op deze foto’s maar ze zijn gewoon “normaal” zilver :stuck_out_tongue_winking_eye:


10 likes

Oeee die jas, waarvan? :heart_eyes:

1 like

Het is een regenjas van Maison Sotch! In de sale nog maar 70 euro!

Mm heb je toevallig linkje? Lrijf hm niet gevonden

Kan geen linkje vinden, alleen van een gekke Engelse site… heb hem gekocht in de winkel in Nijmegen

1 like


Wollen deken uit Portugal. Was nog een heel gedoe om deze in mijn handbagage gepropt te krijgen, maar echt 1000x blijer met deze deken dan frutselsouvenirs.

67 likes

Getwijfeld tussen planten, lama’s, een kat en deze, maar toch voor deze gegaan. Ben normaal geen quotemens maar hij trok me toch aan

8 likes


Eindelijk een hoepel, haha

5 likes

Off topic maar gezien ik hier al veel doc-dragers heb zien passeren: wie heeft er Dr. Martens 2976 (chelsea boots)? Hoe vallen ze qua maat? Ik heb enkel de klassieke 1460 veterlaarzen en daarin heb ik mijn eigen maat.

En voor de BF

afbeelding

23 likes

Die jas :heart: waar is die van?

Mn vriend koopt altijd zn vans bij Footway. Is een echt bedrijf en betrouwbaar! En goedkper en snel.

2 likes

Bh €4,99 zeeman. Op de gok gekocht, zit perfect. Terwijl ik echt heel veel bh’s heb gepast laatst in de stad.
Bh topje €2,99 zit ook heerlijk. Is voor thuis.
Hipsters 2,99 Per 3.
Boxertjes voor dochter. 2,99 per 2.

14 likes


Alles van Hema

21 likes