Show je laatste aankopen #3

Besteld via Amazon, daar is ie het goedkoopst!

5 euro maar!

2 likes

Vandaag deze strandtas gevonden bij de kruidvat in de 50% korting schappen! Ga hem waarschijnlijk als boodschappentas gebruiken.

26 likes

11 likes

Gisteren zei ik bij de Samsung-discussie in het impopulaire meningentopic dat ik al meer dan 3 jaar doe met mijn Galaxy S6. Blijkt dus op drie weken na 4 jaar te zijn. Hij doet het opzich nog wel, maar ik degradeer hem toch tot reserve.

Google Pixel 3a gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

image

Nu mag ik de rest van het jaar echt niks meer kopen.

13 likes

Tweedehands Chloe susanna boots

:drooling_face:

36 likes

7 likes

Omg heel jaloers. Waar en voor hoeveel?!

Ah wat goed om te horen dat het helpt voor de klachten van je man!

1 like

Kreeg deze laatst getipt. Hopelijk houden ze het langer bij mij vol dan oortjes met snoer

4 likes

Ik heb deze in het zwart en vind ze geweldig!! Ik laad ze nu pas voor de eerste keer op, ze gaan ook echt lang mee.

3 likes

@soleado waar hebben jullie deze besteld of gekocht?

ik heb ze via deze link: https://www.bol.com/nl/p/qcy-t2c-volledig-draadloos-in-ear-oordopjes-bluetooth-5-0-meer-dan-32-uur-gebruik-3d-stereo-geluid-dual-microfoon-beide-oordopjes-onafhankelijk-te-koppelen-oplaadcase-met-sluiting-tegen-stof/9200000116697024?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

Ik wil niet bijdehand doen maar deze zijn op Ali voor 20 euro te bestellen

3 likes

Oh dat geloof ik meteen. Ben nu vooral blij dat ik ze de volgende dag had en dan vind ik 10 euro meer met betere garantie geen slechte deal

3 likes

Haha daar heb ik mijne ook vandaan :wink: @Lovbog

1 like

Native Youth via Asos

12 likes

de top

Ook de top (het is geen jurk maar dat lijkt zo door de rok). Alleen mijn zusje zei: “Doe er iets roods bij aan en je bent net een kerstelf.” :woman_facepalming:

20 likes

Wat een enthousiaste meiden

6 likes

Oh prachtige kerstelf wel dan hoor. Waar is het van?

Zara!

1 like