Show je laatste aankopen #3

Je kan ‘m toch weer gratis retourneren als hij tegenvalt bij Zalando. Niet goed voor milieu I know, maar wel heeeeul handig. :sweat_smile:

1 like

image

6 likes

13 euro bij Flying Tiger.

22 likes

Melkopschuimer :tipping_hand_woman:t3:

11 likes

Dit is al 4 jaar lang mijn steun en toeverlaat

1 like

Aangezien nieuwe boeken ook geshowd mogen worden :smiley:

14 likes

Boeken zijn ook aankopen, ik vind het leuk als ze eens in de zoveel tijd voorbij komen. :blush:

5 likes

Haha ja echt! Ben er nog niet aan begonnen hoor dus een review volgt later. Ga je hem ook lezen? :slight_smile:

Vind ik ook! :heart: boeken

Ahhh nintendogs, dat speelde ik vroeger ook altijd. Ga binnenkort eens bij mijn ouders kijken of ze mijn oude nintendo ds nog hebben

1 like

Black%20Orient-500x500
Basic batch hiero.
Ik weet dat er veel haters zijn, maar ik vind Black Opium echt een heel lekkere geur. Maar ook heel erg duur. Deze ruikt precies hetzelfde en kost een kwart van de eigenlijke prijs.

4 likes

Hebben je nintendogs 13 jaar verwaarlozing overleefd? :sweat_smile:
Tamagotchi’s gingen wel “echt” dood toch?

1 like

Haha ik heb dit toevallig laatst ook gedaan voor m’n “brain age” en nintendogs. Dochter vond t ook wel interessant haha

1 like

Vanaf morgen de lekkerste soep, saus, en draadjesvlees bij mij te eten!! Hmmmmmm

18 likes

Stoofpotje :smile:

Oeh waar heb je die vandaan? Ik vind black opium ook heel lekker ruiken, maar inderdaad een rib uit je lijf

Ja heerlijk!! Uren kikkerbillen in drakenbloed met stinkzwammen laten pruttelen. Kan niet wachten!

22 likes

Moderne heks met een slowcooker :joy:

Veel beter voor het milieu dan met ketel op hout stoken ja toch?

4 likes

Vlieg je ook op de stofzuiger?

2 likes