Show je laatste aankopen #3

Welnee! Wat moet ik nou met een stofzuiger als mijn bezem zelfstandig mijn huis bezemt?
Niet teveel van die gekkigheid in mijn huisje hoor.
Behalve de crockpot. Nu kan mijn brouwsel lekker pruttelen terwijl ik naar hortensia vlieg.
Dat deed ik niet met een vuurtje onder de ketel

(Ok klaar nu :joy:)

3 likes

Maar hij stond je zo goed
image

4 likes

Voor 35 euries bij elkaar. Goeie deal bij Asos!

4 likes

Leven je nintendogs nog?

Ahh no! Het kan ook dat je echt heeel lang moet laden. Ik had mn ereader laatst een paar uur aan de lader gelegd en toen was ie nog maar 4% omdat ie zo superleeg was. Kan dat het zijn?

Zo leuk! Vroeger maakte mijn moeder ook zelf brood en dan maakte ze af en toe kaasbrood, chocoladebrood en pepernotenbrood. Ook met zo’n broodbakmachine!

3 likes

Ok nu wil ik ook een broodbakmachine :open_mouth:

3 likes

Mooi!! Heb je een linkje van het witte paar?

Tuurlijk! https://www.asos.com/au/truffle-collection/truffle-collection-western-toe-cap-boots-in-white/prd/12628550

1 like

Je doet wel eens gek met carnaval

1 like

Van Ixora. Er zitten een paar winkels in Nederland maar ze hebben ook een webshop. Ik heb eerder een parfum van hen gekocht en de geuren blijven echt best wel lang hangen en ze ruiken echt hetzelfde. #geenaandelen

1 like

9 likes

Oh daar had ik nog nooit van gehoord. Weet wel dat er vroeger zo’n website was waarbij je via een lijst ofzoiets kon bestellen? Was super vaag eigenlijk.
Ga binnenkort ook maar een bestelling plaatsen bij Ixora. Die prijzen zijn veel beter te doen dan de originele en dan hoef ik ook niet zo overdreven zuinig met een flesje te doen haha

1 like

H&M

Anna Field en Even & Odd, Zalando

Zara

29 likes

Ik wil deze ook. Hoe is de binnenkant? Blaadjes die niet meteen uitvallen bij het openslaan van het boek en een lettertype waar ik geen 10 vergrootglazen voor nodig heb?

Weer met 40% korting :tada:

4 likes

Aangezien ik binnenkort dagelijks 1,5u in de trein zit, kon ik het niet laten :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Het is een oud ding, zuipt benzine en voor het milieu vast niet zo best maar het is echt mijn ‘die heb ik altijd al willen hebben’ auto. Nu kon ik 'm relatief goedkoop kopen dus kon 'm echt niet laten staan…
download
(Foto is van internet geplukt)

4.4i motor, rete snel, automaat, veel ruimte en alles erop en eraan wat je eigenlijk niet nodig hebt. Gewoon mijn droomauto.

61 likes

Denk eigenlijk dat ze niet passen, met mijn smalle voeten. Maar wie weet!

9 likes

Ticket naar Suriname. Wordt een korte maar intense vakantie van familiebezoeken (ben er bijna vijftien jaar niet meer geweest) afgewisseld met natuurtripjes.

42 likes