Show je laatste aankopen #3

Oh daar had ik nog nooit van gehoord. Weet wel dat er vroeger zo’n website was waarbij je via een lijst ofzoiets kon bestellen? Was super vaag eigenlijk.
Ga binnenkort ook maar een bestelling plaatsen bij Ixora. Die prijzen zijn veel beter te doen dan de originele en dan hoef ik ook niet zo overdreven zuinig met een flesje te doen haha

1 like

H&M

Anna Field en Even & Odd, Zalando

Zara

29 likes

Ik wil deze ook. Hoe is de binnenkant? Blaadjes die niet meteen uitvallen bij het openslaan van het boek en een lettertype waar ik geen 10 vergrootglazen voor nodig heb?

Weer met 40% korting :tada:

4 likes

Aangezien ik binnenkort dagelijks 1,5u in de trein zit, kon ik het niet laten :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Het is een oud ding, zuipt benzine en voor het milieu vast niet zo best maar het is echt mijn ‘die heb ik altijd al willen hebben’ auto. Nu kon ik 'm relatief goedkoop kopen dus kon 'm echt niet laten staan…
download
(Foto is van internet geplukt)

4.4i motor, rete snel, automaat, veel ruimte en alles erop en eraan wat je eigenlijk niet nodig hebt. Gewoon mijn droomauto.

61 likes

Denk eigenlijk dat ze niet passen, met mijn smalle voeten. Maar wie weet!

9 likes

Ticket naar Suriname. Wordt een korte maar intense vakantie van familiebezoeken (ben er bijna vijftien jaar niet meer geweest) afgewisseld met natuurtripjes.

42 likes

Very nice😍
Mijn ouders hadden deze ‘vroeger’. Elk tankstation stoppen, maar wel heerlijk mee gescheurd.

1 like

Leuk! Maar wat een afschuwelijk design…

7 likes

Waar komen de bovenste vandaan? Of toevallig een linkje :blush:

Zalando! Maar bijna uitverkocht: https://www.zalando.nl/mjus-veterboots-nero-mj111n05e-q11.html?wmc=CRM31_TMS_NL.ONL_MIX_NMT_TM009_009_190921.&psp=M-900-017-20000-1&cd084=img_item&cd085=&wt_cd=1964e6ee2e76bd83e3291e60e456820b&wt_t=1569045694&tm_hem=23f5dad8b37ec9c76afd97ce43e89c77&tm_label=sub-uuid%3D98ff885d-ca6c-4978-8fb2-24fd37dd5b0f%26t-uuid%3D1639db59-5c96-4a90-9d67-b988b10c4055&cd099=size_reminder_confirmation_ajjf&cd100=EMAIL

1 like

Beter toch dat iemand die auto ‘op’ maakt voordat we allemaal overgaan op electrisch over tig jaren :wink:

3 likes

5 likes

Ik heb hier laatst uitgebreid onderzoek naar gedaan. Je moet NU 10 jaar elektrisch rijden voordat het echt gaat lonen. Maar over een paar jaar dat allemaal waarschijnlijk weer helemaal anders en uiteindelijk zal het wel de beste optie worden.

3 likes
Offtopic over elektrische auto's

Dat klopt niet helemaal. Het is inderdaad zo dat de productie van elektrische auto’s vervuilender is dan de productie van benzine auto’s, maar de hoeveelheid brandstof die je uiteindelijk bespaart compenseert dat ruimschoots. Elektrische auto’s zijn nu al beter dan benzine auto’s, en dat terwijl de productie van de elektrische auto feitelijk nog in de kinderschoenen staan. Zodra daar meer kennis en ervaring mee is, zal het gaandeweg alleen maar beter worden. Helemaal geen auto rijden is natuurlijk nog beter, maar als het dan toch moet, ga dan lekker voor elektrisch (als dat voor jou mogelijk is).

Bron: De Correspondent

13 likes

Neeeed this haha! Waar heb je deze gevonden?

1 like

Action! €3,99.

1 like

Alles van MyJewellery

De riem!

7 likes

Jaa lekker bezig!

1 like