Xenos!
Hhaha fantastisch dit!!
Dit is te schattig
x2. Ook voor m’n vriend alvast voor de feestdagen. Via AliExpress besteld dus geen idee hoelang de levertijd is. Heeft onwijs goede reviews en helemaal niet duur. (€50 voor 2 paar incl. verzendkosten)
Heb je linkje? Ik weiger de AirPods te kopen maar lijkt me wel fijn!
Tuurlijk. Ik weiger ook de echte te kopen maar dit is wel van een gewoon electronicamerk (Xiaomi), dus geen rotzooi volgens mij.
Ik heb ze gegoogled en zag een video voorbij komen hoe je kon zien of ze echt xiaomi waren of niet. Misschien handig om te bekijken als je ze binnen hebt
Deze is van de Xiaomi official webshop op Alie.
Ik heb hier ook meerdere oortjes van, allemaal prima spul!
Aah die moet ik hebben.
Al zal mijn vriend gek worden ben al vanaf januari aan het aftellen tot de sneeuw en kerst.
Dat wilde ik ook net typen ja Zal dus wel goed gaan. Thanks in ieder geval!
Die van mij zijn ook onderweg! Alleen hou er rekening mee dat je invoerrechten moet betalen boven de (volgens mij) 22 euro.
Haha, ik woon nog niet eens op mijzelf en dacht deze moet ik hebben Ze hadden ook nog met andere prints op de kussens, ook in ski-thema en ook speciale kerstkussens.
Kan inderdaad. Heb het nog nooit gehad alleen Zie het vanzelf
Oh wat goed haha. Ik helaas al twee keer…
Een vraagje he. want normale oortjes (dus met draad, zowel in-ear als die normale) pleuren echt iedere minuut bij iedere beweging uit mijn oren. Raak je zulke kleine dingen dan niet kwijt of blijven deze beter zitten ofzo? Ik snap niet dat iedereen zulke dingen koopt namelijk.
Ik heb dat ook, maar ik heb ook hele kleine oren. Ik draag altijd een koptelefoon ipv oortjes tegenwoordig
Geen idee. Is precies de reden dat ik de echte niet wil kopen maar zodra ik ze binnen heb plaats ik wel een mini review (als ik het niet vergeet).
Gigameubel! Urban xxl kast
Is nu €100 korting dus scheelt toch weer wat haha