Show je laatste aankopen #3

Beide van Uniqlo

8 likes

43 20

haaruitval maakt me wanhopig

Komt misschien ook door de seizoenswissel? :slight_smile: Ik wil je gerust stellen haha

Ja waarschijnlijk wel. Maar ik heb een aantal keer zulke erge periode’s van haaruitval gehad, die ook lang duurde dus nu ben ik altijd een beetje in paniek als ik dan opeens wat meer haar verlies.

Ja dat herken ik wel. Heb vorig jaar ook best lang die beertjes gehad vanwege haaruitval. Dacht toen dat het hielp want mijn haar werd ook best snel lang! Maar nu doe ik zonder en groeit het volgens mij ook redelijk snel haha, dus of het écht werkt :stuck_out_tongue:

1 like

Tickets voor kaiser Chiefs in februari :tada:

7 likes

Twee tickets voor World of Hans Zimmer in Ziggo Dome :sunglasses:

8 likes

Deze mooie kast bij de kringloop vandaan gehaald!

113 likes

2 nachtkastjes, omdat ik die nog nodig had, uit dezelfde kringloop

Tafeltje met een olifant uit de kringloop, moet nog wel het één en ander aan gebeuren. Als iemand tips heeft … :wink:

Kleed van de TK Maxx

Lampje van de IKEA

68 likes

Wow, goede vondsten die meubels!

2 likes

Wauw wat mooi!

1 like

Wow heel mooi!
Die kleine kastjes zijn ook heel tof!

——

2 kaartjes voor de show van Kensington gescoord vanochtend :tada:

2 likes

Gisteren heb ik dit jurkje gekocht bij Costes. Nu wil ik nog graag Docs voor eronder, haha

31 likes

Weet niet waar je woont. Maar bij de dr Martens winkel in Rotterdam hebben ze 20% studentenkorting en Amsterdam ‘maar’ 10%.

1 like

Ah bedankt voor de tip, maar woon helaas in het oosten!

Ohh oke ze hebben ook nog unidays (ook 20%) op hun eigen website maar dan moet je vandaag of morgen nog bestellen en student zijn of een student kennen.

1 like

Thanks! Ik ga meteen even kijken!

Moet je doen. Ik wist het ook niet maar mijn zusje studeert nog dus die zei wacht ik heb een code!
Scheelde voor mij toch iets van 55 euro toen ik ze voor mij en mijn dochter kocht. Vind ik best een hoop!

1 like

Prachtig! Welke kringloop was je?

1 like

Ja godverredomme nu heb ik dus de docs besteld waar ik al de hele week op zat te azen maar eigenlijk geen geld voor heb.