Beide van Uniqlo
haaruitval maakt me wanhopig
Komt misschien ook door de seizoenswissel? Ik wil je gerust stellen haha
Ja waarschijnlijk wel. Maar ik heb een aantal keer zulke erge periode’s van haaruitval gehad, die ook lang duurde dus nu ben ik altijd een beetje in paniek als ik dan opeens wat meer haar verlies.
Ja dat herken ik wel. Heb vorig jaar ook best lang die beertjes gehad vanwege haaruitval. Dacht toen dat het hielp want mijn haar werd ook best snel lang! Maar nu doe ik zonder en groeit het volgens mij ook redelijk snel haha, dus of het écht werkt
Tickets voor kaiser Chiefs in februari
Twee tickets voor World of Hans Zimmer in Ziggo Dome
2 nachtkastjes, omdat ik die nog nodig had, uit dezelfde kringloop
Tafeltje met een olifant uit de kringloop, moet nog wel het één en ander aan gebeuren. Als iemand tips heeft …

Kleed van de TK Maxx
Lampje van de IKEA
Wow, goede vondsten die meubels!
Wauw wat mooi!
Wow heel mooi!
Die kleine kastjes zijn ook heel tof!
——
2 kaartjes voor de show van Kensington gescoord vanochtend
Weet niet waar je woont. Maar bij de dr Martens winkel in Rotterdam hebben ze 20% studentenkorting en Amsterdam ‘maar’ 10%.
Ah bedankt voor de tip, maar woon helaas in het oosten!
Ohh oke ze hebben ook nog unidays (ook 20%) op hun eigen website maar dan moet je vandaag of morgen nog bestellen en student zijn of een student kennen.
Thanks! Ik ga meteen even kijken!
Moet je doen. Ik wist het ook niet maar mijn zusje studeert nog dus die zei wacht ik heb een code!
Scheelde voor mij toch iets van 55 euro toen ik ze voor mij en mijn dochter kocht. Vind ik best een hoop!
Prachtig! Welke kringloop was je?
Ja godverredomme nu heb ik dus de docs besteld waar ik al de hele week op zat te azen maar eigenlijk geen geld voor heb.