Maar als je had gewacht tot dat je geld kreeg had je nog meer moeten uitgeven.
En anders doen we samen zuinig want ik ben deze maand ook een klein beetje over de scheef gegaan.
Maar als je had gewacht tot dat je geld kreeg had je nog meer moeten uitgeven.
En anders doen we samen zuinig want ik ben deze maand ook een klein beetje over de scheef gegaan.
Blazer en rokje van mango
Deze jas is trouwens een top aankoop! Heel mooi
Wauw echt supermooi dat pakje van de Mango!
Die tandenborstel Hoe werkt dat, zet je dat in zijn geheel in je mond ofzo?
Wow haha die tandenborstel, da’s altijd al mijn droom geweest!!! (Ik haat tandenpoetsen, maar doe het wel hoor!!!)
Waar koop je zoiets? Nog nooit gezien!
Edit: nvm google is me vriend
2e hands nieuwe kans in Zoetermeer! Echt een aanrader. Ze hebben vaker dit soort meubilair.
Omdat ik NOG STEEDS NIET de hele dag op m’n docs kan lopen, moet ik wat hebben voor de afwisseling… Net deze gescoord van Van Haren, lekker budget proof voor erbij
Komt er een review? Ik wil alles weten!
Wauw!! Heel mooi! Ik denk dat deze heel mooi kan zijn als je hem mat-zwart maakt (als dat interieur past natuurlijk).
Neeee zo zonde!! Hou het hout!
@Dombo @Zemraluani Bedankt voor jullie reacties! Zwart past wel in mijn interieur, want ik heb een mix van zwart en hout, maar ik vind het denk ik toch zonde om hem te verven… Misschien afschuren en behandelen met beits?
Heb je een linkje van die tandenborstel?
ik weet niet goed hoe die nu behandeld is maar over het een kan niet zomaar iets anders gebruikt worden. dus heeft die van origine een olie of was laag. Kan daar niet zomaar beits overheen gezet worden. De laag dient er dan echt volledig afgeschuurd en goed ontvet te worden voordat er een nieuwe beits oid op gezet kan worden. Dus let daarbij een beetje op haha
maar het is echt wel een ontzettend gaaf tafeltje!
Ik ga die tandenborstel ook kopen! Flost ie ook nog een beetje ofzo? (met die uitsteekseltjes?)
Checkt reviews. Geloofde er geen snars van, terecht schijnbaar…
Ja volgensmij is dit een beetje zoals die poriënsucker. Klinkt geweldig, werkt eigenlijk voor geen meter.
Saai op mijn werk dus dan ga ik online shoppen. Allemaal bij Asos. Echt heel blij met dat trucje van valuta op ponden laten staan. Scheelt toch twee tientjes op mijn hele bestelling.
New Look:
Levi’s:
Park Lane:
Leuke bestelling!! Hoe valt die Levi’s broek?? Zit hij een beetje mooi bij je middel (Als in flatterend?)
Helemaal top. Dit is de mile high skinny… denk dat dit mijn 10e paar wordt ofzo haha