Show je laatste aankopen #3

Oee moet je hier speciale tandpasta voor hebben?

Glamourday

3 likes

Want ik kreeg een melding dat er extra korting op de trui en jurk waren. Dan maar bestellen!

3 likes

Uniqlo trui, super fijn en zacht!

2 likes

Haha kut heb m net besteld. Bij andere advertenties van dit apparaat wel goede reviews… ach en anders stuur ik m wel terug :joy:

De langste ketting van 1byoak

Ihama trui van Ichi in groen en nog een zwarte

5 likes

Extreem burgerlijke aankoop: een fucking vouwplank.
De was vouwen is jammer genoeg mijn taakje thuis en mijn vriend heeft ongeveer 50 afgedragen bandshirts waarvan de naden niet gelijklopen en die rotdingen plooien kost me zo veel tijd dat ik nu € 18 (incl verzending) heb betaald voor een fucking vouwplank.

27 likes
9 likes

Deze velvet stoelen, 6x

En deze, maar dan met 3 verschillende smoke (donkere) peertjes en op verschillende hoogtes, voor boven de tafel. Vind deze wel beetje spannend haha! Heel benieuwd hoe dit uitpakt.

Beide van Loods5!

23 likes

Ik heb er ook een! Mijn vriend had die gevraagd voor kerst ofzo :joy::joy: en ik dacht wtf moet je ermee. Maar het is fantastisch! Opvouwen gaat 100x sneller en rechte stapels. Echt top!

7 likes

Ik denk er ook al een eeuwigheid aan om zo’n ding te kopen, ook voornamelijk door zulke rotshirts dat ik zo’n hekel heb aan was vouwen. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Voor als die ooit kapot is.
Via Alie zijn ze stukken goedkoper.

Ik heb er een (wel van Ali) maar ik vond het niet zo handig. Die koppelstukjes tussen de vouwplanken gingen steeds los, waardoor ik meer tijd kwijt was om het ding weer aan elkaar te maken dan daadwerkelijk was vouwen

SX318_BO1%2C204%2C203%2C200

Twee e-books voor tijdens de 10 uur lange vlucht. Mij hoor je niet meer!

7 likes
Off topic gemiep

Er zit een foutje in de editing, op 2:11 legt ie een blauw shirt neer op de plank en als ie op 2:22 de plank weer openvouwt liggen er ineens sokken. Waarom ik hierop let en ik me er druk om maak? No clue :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik heb er eentje, zonder koppelstukjes dus gewoon 1 plank. Werkt top! Maar niet voor blousjes vind ik, al hang ik die sowieso op.

Waar heb je jouwe destijds gekocht?

Ik heb deze. https://www.bol.com/nl/p/kleding-vouwplank-sheldon-vouwplank-blauw/9200000011029242/?promo=pdp_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_4_&bltgh=ugwZZF0GWDr2yaonzY9Mkw.1_25_ql3SG3Gt58QBw7ldm2lEsQ.3.ProductImage

1 like

Omg haha dat ze het overal echt de sheldon vouwplank noemen… :joy:

1 like

Nee dit is een speciale vouwplank. Kan je tshirts vouwen in sokvorm.

5 likes