Show je laatste aankopen #3

Ik sport verder niet, maar ze zijn denk ik ook erg nice voor Netflixen.

29 likes

Waarom wil je je shirts vouwen in sokvorm?

Voor als je op vakantie gaat lekker klein in je koffer Dus kan je meer meenemen

Of als je beperkte ruimte hebt in je huis en dus weinig kastruimte

Etc etc

3 likes

Ik ben heel blij met mijn opvouwplank, ik gebruikt hem altijd als ik shirtjes moet opvouwen.

Met extra korting :money_mouth_face:

9 likes

Bij mij komt hij vandaag binnen! Ben benieuwd, er was geen S meer, heb nu XS (zit er vaak tussenin), hopelijk past het.

Edit: hij past!! :heart_eyes: Iets strak bij de mouwen. Kan er geen heel dikke trui onder aan. Maar perfect bij schouders en borst.

1 like

YES, ze zijn er!

32 likes

Kunnen jullie deze Jas nog vinden op de zalando site? Ik niet, kan dat ik met mijn neus kijk…

Die tweede vond ik fantastisch!

Nee, staat er idd niet meer tussen. Toen ik heb vorige week wilde bestellen, was hij ook uitverkocht bij Zalando. Uiteindelijk vergens ander besteld, maar daar zijn nu ook lang niet alle maten meer beschikbaar: https://www.noisymay.com/nl/nl/nm/shop-per-categorie/jassen/teddy-lange-jas-27003719.html?cgid=nm-jackets&utm_medium=transactional_email&dwvar_colorPattern=27003719_PineGrove&utm_source=dispatch
Edit: zie dat de groene daar nu ook niet meer is.

1 like

Dank!

Bloempot en kaarsen Hema
afbeelding
Kussen Karwei

Droogboeket

29 likes

Geheel nieuwe outfit en eindelijk een mooie herfstmantel gevonden😄

31 likes

Wauw zo leuk allemaal! Waar is dat droogboeket van? :heart_eyes:

1 like

Dankjewel! Ah sorry vergeten bij te zetten. Hij is van Aimelie shop.

1 like

Oh super leuk ben heel benieuwd. In de winkel was ie niet meer in mijn maat dus nu online besteld, hoop zo dat ie past!

1 like

Oh die rok :heart_eyes:
(Waar is die van?)

1 like

Het is eigenlijk een jurk! De trui draag ik er over. Heb m in Duitsland gekocht, het merk is one more story.

1 like

Elektrische waxbrander van Air Wick! Maar 7 euro bij de Wibra :blush: Nu heb ik een excuus om meer dingen van Yankee Candle te kopen

9 likes

Shirtje van de Hema, love streepjes

8 likes