Show je laatste aankopen #3

Ik had nog een kadobon dus deze voor ongeveer de helft van de prijs:

En iets meer budget vriendelijk:

(Prima dupe voor het ABH soft glam palette)

Edit: woah sorry voor de grote plaatjes :exploding_head:

10 likes

Want echt een fantastische kleur

26 likes

Uit de Bijenkorf sale. Was de laatste nu met 70 procent korting :sunglasses:

9 likes

Weer wat nieuwe kerstballen voor in onze kerstboom :ok_woman:t2:

49 likes

Takkie en een tompouce, ik denk HEMA :grin:

4 likes

Jaa nu al langzaamaan steed wat kerstballen aan het verzamelen! In de hoop over een paar jaar ene mooi gevulde boom te hebben :joy:. Maar die in het papiertje en de takkie zijn idd van de hema! Die andere twee van de Makro :blush:

1 like

Al heel lang op zoek naar zulke schoenen. Ja ik weet dat dit type nu heel populair is, maar ik kwam gewoon nooit een paar tegen dat me leuk stond (bij mijn maat 40 vaak toch wat lomp…) Anyway, nu deze gevonden bij good old Van Haren en ben er super blij mee!

15 likes

Ik probeer zoveel mogelijk ornamenten maar denk dat ik er dit jaar niet aan ontkom om ook wat gewone ballen te hebben. Aangezien het kosten plaatje haha! Wederhelft heeft tot nu toe nog niks gezegd dus dat probeer ik even zo te houden :joy:

1 like

Sale😍

10 likes

Heb je dit van de website? want daar staat nog maar super weinig op van sale! Of is het echt zo snel gegaan!?

Alles van de zara

18 likes

Deze jas, maar twijfel nu.

5 likes

Heb ze van de webshop the spice of life, geen idee of ze zo snel zijn gegaan!

1 like

Ik heb deze nu voor de derde winter en ben er nog steeds zooo blij mee!

Dit wordt voor mij de 3e winter met deze jas en ben er ook nog heel blij mee. Waarom twijfel je?

1 like

@DahliaDavin

Zo een wollen of teddy jas is ook leuk! Maar blijft hij echt goed zwart en is hij warm?

Is het airforce? Ik heb een ander model sinds een paar weken en vind hem mega warm. Te warm voor nu ook eigenlijk. Maar een wollen of teddy jas kan veel minder goed tegen regen

1 like

Jaa! Ik fiets naar me werk dus wou een jas die lekker warm was en een beetje regenbestendig was.
En dacht nou zwarte parka kan altijd wel.

Dan denk ik dat dit een betere keuze is dan een teddy of wollen jas. (Ik zat zelf ook met deze afweging en dus ook airforce gekozen)

1 like

Ja, ik sluit me bij @Luipaard aan! Ik heb voor nu nog een mantel en als het straks echt kouder is dat echt te koud. Sowieso wordt het zeiknat als het regent en de wind blaast er soms zo door. De airforce jas is echt lekker warm!