Die airforce jassen vind ik ook gaaf! Maar ik schrik ervan dat zij nog echt bont gebruiken (wasbeer) voor een deel van hun collectie. Houd mij tegen om zo’n merk te steunen.
De jassen zonder bont zijn verzekerd zonder dierenleed. Maar eigenlijk is het wel slecht om een bedrijf te steunen die aan dierenleed meewerkt.
Hij blijft echt zwart zwart en is echt super warm! Heb verschillende jassen, teddy’s mantels en die airforce en die is by far de warmste en regenbestendigste jas van allemaal! Ben er nog steeds heel blij mee!
Ik heb ook een airforce jas, heb 'm nu ongeveer 2 jaar en ben er echt zo onwijs blij mee! Super warm, best wel waterbestendig en krijg er echt zo veel complimenten over want het zijn wel hele mooie tijdloze jassen. (ik wist alleen niet dat het bedrijf nog bont gebruikt…‘gelukkig’ heeft mijn jas dat niet maar het is wel jammer dat Airforce dit dus nog doet)
Same!! Maar was er supersnel door
Nieuwe stijltang . En ook maar meteen een grote fles shampoo en rode conditioner erbij besteld. Ja biecht ik bestel mijn producten ook online want goedkoper joee.
Hoe maak jij dit schoon? Ik heb ook zo’n brander maar vind het schoonmaken maar een gedoe dus ik gebruik hem vrijwel nooit. Best zonde
Euh tot nu toe heb ik hem nog niet schoongemaakt, maar ik denk dat ik de wax half hard laat worden en dan eruit ga scheppen. Het schoteltje mag gewoon onder water.
Hij zou wel wat dikker moeten zijn hoor. Zal even een foto maken van hoe hij eruit ziet. Ik kan niet goed zien welke jij daar hebt maar substantie moet redelijk gelijk zijn bij alle kleuren.
Ik hou m’n hand dus schuin zo zie je ook dat hij er niet afdruipt zeg maar dus niet echt dun.
Wow dit is echt enorm slim! Bedankt!
Edit: ik bedenk me net dat ik er ook gewoon een stukje aluminiumfolie op kan leggen, nog makkelijker. Mind = blown
Volgens mij heb jij een leuke collectie aan kleinere tassen.
Knipengoshop.nl of haarspullen.nl allebei goed en snel maar bij de ene hebben ze sommige dingen die de ander niet heeft.
Dankjewel!
Ik ga eens rondkijken op beide sites
50% korting op alle sale bij Reebok, en een werkende kortingscode die nog eens 25% eraf haalde. Want dit had ik nodig. Echt waar.
Oke die laatste had ik wel echt nodig want mijn sporttas is een vies kapot vodje geworden.