Show je laatste aankopen #3

Nee is het ook niet, maar staat in de folder van deze week voor €25 dus was daar vanuit gegaan en toen kwam ik bij de kassa en was het ineens €12,50. Dus vandaar dat ik denk dat het niet klopte :blush: maar des te leuker voor mij in ieder geval :joy:

Jurkje van VILA

En deze van Leen Bakker

9 likes

9200000079818623_1
Philips Wake-up light. Rib uit m’n lijf maar heb nu al zoveel moeite met opstaan en wakker blijven, dus ik hoop dat het helpt!

17 likes

Ik zag deze daarnet in een morning routine en het is een mooi ding! Ik heb er vroeger ook eentje gehad, wel wat minder mooi

1 like

rent morgen naar de hema

1 like

Oehhhh de mijne ziet er heeeeel anders uit

1 like

Het bad

En hier 1000 liter van

45 likes

deze jas van Ivy & Oak :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

1000 liter?!:scream:

1 like

oehh krijg je echt geen spijt van! Echt een livesaver straks weer in de winter :heart:

2 likes

Dat wordt dus dit plantje :heart_eyes:

46 likes

Niet letterlijk, maar wel veel.
En dan nog een paar keer heen en weer om extra bij te halen

Afgeprijsd jurkje van de Zara!

8 likes

Oke ik heb ze allebei teruggestuurd. Wat een dunne nare stofjes dit zeg.

Als je dan toch een huishoudelijke aankoop doet, dan tenminste maar een leuke. Hij is helemaal mintgroen :heart_eyes:
afbeelding

30 likes

Heel leuk! :heart_eyes: Niet om stom te doen, maar als je een kat hebt moet je uitkijken met dit plantje. Het is giftig voor ze.

Oeh ik ben heel benieuwd naar de shampoo!

Het heerlijk dikke wollen rokje, na maanden twijfelen (ik probeer zo weinig mogelijk te kopen).

10 likes

Waar is het rokje van?

Samsøe samsøe :slight_smile:

1 like

Nieuwe kussens, even mee naar huis op m’n stadsfietsje :biking_woman::biking_woman::biking_woman::biking_woman:

14 likes