Oeh wat chill! Waar heb je deze besteld?
Asos! En dan met 20% extra kortingscode.
Voor een toekomstige aankoop: wat zijn jullie favo geurstokjes die goed betaalbaar zijn? Net weer thuisgekomen met stokjes, maar toen ik het openmaakte helemaal niet lekker . Van de rituals vind ik lekker, maar die gaan zo snel op en zijn wel wat prijzig
Sneakers die lekker lopen en snel drogen als ‘wandelschoenen’ voor op vakantie.
Ennn mocht m’n huidige hoesje omruilen omdat 'ie na drie maanden al helemaal verrot was, dus heb een Otterbox met glitters gekozen. Want ik ben 12.
Ik heb deze ook gekocht vorig jaar maar vind hem net als @PizzaFunghi niet warm genoeg voor de echte koude dagen. Voor die dagen heb ik een parka die super warm is en deze mantel gebruik ik meer als ik netjes voor de dag wil komen.
Hema!
Ik heb m nog niet binnen! Hij is per ongeluk naar mn vaders adres gestuurd, dus ik zie m pas dit weekend. Maar ik krijg binnenkort wel 245eu huurtoeslag extra, dus daar ga ik m van betalen! Denk dat ik m dus wel hou (als ie past enzo)
Bij de Kruidvat hebben ze nu Bolsius! Dan zijn ze betaalbaar. En ik heb er een van Robijn van de Kruidvat: heel lekker en daar €4.-.
1 van de meest gehate parfums op het forum geloof ik maar ik vind hem mega lekker dus nog een keer 30ml gekocht. Mac fix+ spray en een grote geurkaars cadeau voor een vriendin die op zichzelf gaat wonen en morgen de sleutels krijgt.
Ik heb stokjes van Sissy Boy. Ook niet supergoedkoop maar gaan wel lang mee en ik vind de geurtjes erg lekker!
Ik heb altijd Linnen van de hema. Ruikt heel subtiel naar pas gewassen beddengoed.
nu bij de primark uit de kerstcollectie; winter spice, ik heb alles met die geur gekocht . Ruikt een beetje naar koekjes, kerstachtig
Iemand nog tips voor hele warme mooie winterjassen?
Wollen jassen: & Other stories
Warme jassen (met capuchon bijvoorbeeld) maar ook alsnog mooi: Samsoe & Samsoe
Ik heb deze, rib uit m’n lijf maar al 3 jaar onwijs blij mee.
Jaa die ruikt heerlijk!
Waar is dat doek voor aan de muur van?
Wol kriebelt me te veel. Maar ga eens kijken thanks !