Show je laatste aankopen #3

Superleuk allemaal! Lekker jezelf verwend met die massage en cursus erbij😎

1 like

onder andere deze #summerbody2030

40 likes

Ik had laatst zo’n pakje panties gekocht bij primark, er stond op dat er geen ladders in kwamen. Ten eerste had ik een M gekocht en heb maat 29 jeans, maar die panty kwam al uit de verpakking en leek een babypanty… ging indd zowat niet aan tijdens t aantrekken, kruis bleef op mn knie hangen. Verder vond ik hem ook te dun qua Den dus heb ze niet aangedaan die avond en ws ga ik ze nooit aandoen. Mn handen maakten trouwens al haaltjes in de stof bij t aantrekken. Echt leugens.
Daarna een oude dikke panty uit de kast getrokken die echt onverwoestbaar lijkt. Volgens mij was die ook van primark Of h&m maar weet ik niet meer, is wel veel dikker iig.

1 like

Je krijgt wel haaltjes in die anti ladder panty’s van Primark, maar bij mij gaan ze nooit verder in een ladder. Dat scheelt wel echt!

Ik haal bij verschillende winkels panty’s om te proberen maar het is zo vervelend dat als er eentje ineens heel lang mee gaat dat ik niet meer weet waar ik hem gekocht heb #struggles

13 likes

Zijn dit die koeken van dat instagramaccount waarvoor je je moet inschrijven op een website enzo?

Ik maak van te voren een foto van de verpakking. Als hij goed bevalt mag hij tussen mijn afbeeldingen blijven staan en als hij snel scheurt wis ik hem weer

3 likes

Vorig jaar top 3 gehaald met m’n team dus voor komend seizoen een gezamenlijke teamoutfit gekocht. Hopen dat het allemaal dezelfde kleur paars is, want het is wel dezelfde serie.

13 likes

Did the same! En vorige week ook al besteld, maar die limited red velvet en speculoos kon ik niet weerstaan :heart_eyes:

Nee, is gewoon een webshop

1 like

Had een paar weken geleden ook besteld, zo lekker! En top dat ze in de vriezer bewaard kunnen worden

1 like

Ohja maar dit is wel wat ik bedoel, thanks! Was de naam kwijt

Aangezien het steeds kouder en natter wordt, wordt het tijd voor een warme, waterdichte jas. De beste jas houd ik.

5 likes

Heb je Swedish stockings al eens geprobeerd? Duur, maar ik merk echt zo’n groot verschil. Zitten veel lekkerder, en ziet er nu na een paar keer dragen nog uit als splinter nieuw, terwijl ik normaal heel snel pantys lelijk maak (op de een of andere manier).

2 likes

Waar is de onderste van?

Hij is van Kjelvik, het model heet Kevina. Volgens reviews van weh.kamp valt het merk klein uit, dus ik heb zelf 1 maar groter besteld. Vanavond weet ik of dat genoeg is haha.

1 like

Erg leuk!! Laat me maar weten hoe hij zit

2 likes

Mag ik even toevoegen dat Swedish Stockings van fantastische kwaliteit is, maar niet geschikt is voor vrouwen met lange benen? Ik ben 1,80 en bij mij zakken de panty’s dus af. Ik heb er meerdere van dat merk geprobeerd want ik ben verliefd, maar helaas.

1 like

Ja inderdaad anders zijn ze binnen no time op. Althans bij mij dan haha

Setjes met softbh's. Alles past zowaar, heel blij mee! (H&M)
8 likes