Show je laatste aankopen #3

De steel is plastic met een ijzerdraadje, dus zal wel meevallen. Bij een andere nepbloem ging het ook goed. :joy:

1 like

En nog een paar basics van de H&M.

10 likes

Wat een goed idee! Vind die steeltjes zo los in een vaas altijd zo raar staan. (Ik heb ze naar aanleiding van jouw post ook besteld)

1 like

Haha! Ze hebben veel leuks he! Vind deze collectie echt veel leuker dan vorig jaar :blush:

1 like

@ANWB hmu als ik in jullie campagnes moet verschijnen

14 likes

Hij staat er nu weer op

1 like

Ik heb een stukje koraal geadopteerd. Je krijgt ook een certificaat met een foto en de coördinaten🙌

46 likes

Heeft u een link? Love it

image

Omdat ik eigenlijk gewoon lief voor mijn voeten moet zijn als ik meer wil gaan wandelen.

8 likes

Nieuwe bikini! Heel blij mee (+ hij is duurzaam geproduceerd en van gerecycled materiaal, yasss)

Info

66 likes

Smartwatch van Skagen

Wel duidelijk waarvan denk ik

Jurkje+short van By-Bar

Nu is t wel weer genoeg voor deze maand

13 likes

12 likes

Nieuwe sportschoenen die ik niet wil gaan verpesten door ze zonder sokken te dragen

28 likes

Ah shit wat zonde :frowning: Ik ben er echt verliefd op.

1 like

Ja ik heb die in het geel (nu niet meer online) en hij is echt mooi! Kan echt niet wachten om hem te dragen op vakantie :stuck_out_tongue:

1 like

Wauw, deze zijn nice! Waar kan ik ze vinden?

https://m.caliroots.nl/puma-tsugi-jun-365489-06/p/96317?size=US9&gclid=CjwKEAjwue3nBRCCyrqY0c7bw2wSJACSlmGZ7A8rjzcyzjNLFJzlQJi8PFJuw-T7QXx3fklHlQpK4hoCA97w_wcB

Ik heb ze zelf bij tk maxx gekocht, maar deze site verkoopt ze ook

1 like

Thanks! Lijken wel alleen maar herenmaten te zijn daar, ga nog even verder googelen haha.

Ik ben naar aanleiding van de foto van @Karl_Lagerfeld gaan zoeken op de naam die in de foto staat en kwam uit op aliexpress. Daar hebben ze ze in ieder geval in vrouwen maten. Weet niet of ze echt zijn enzo maar hier is in ieder geval de link:
€ 53,26 18% Off | PUMA TSUGI JUN Cara Women’s Sneakers 367038-06 Trend Woven Shoes Pink Color Knit Wn’s Ignite Badminton Shoes Size Eur36-39
https://s.click.aliexpress.com/e/cMid8Kv2

1 like

Alstu! :smiley:

5 likes