Ik heb hem toevallig vandaag gepast (de roestbruine) en kon inderdaad mijn hele ondergoed uittekenen! Al denk ik dat het met een string wel moet kunnen
Waar is je toffe prullenbak van?
Brabantia, ik heb hem ook
Heb ze besteld! Heb light pink en champagne. Had je ze snel binnen?
Ja een beetje wel. Ik weet niet hoe dat bij die rode is want die is wel wat donkerder. Maar ik denk dat als je een gladde string (zonder kant oid) draagt het wel mee valt!
Ja! Iets meer dan een week.
Heel gaaf!
Maar wauw wat duur zeg, dat houdt me wel een beetje tegenā¦
Klopt⦠Zat er ook een beetje over te dubben. Ik vind bikiniās kopen heel lastig (laatste keer dat ik een bikini kocht is 4 jaar terug geloof ik) en ik sta heel erg achter het merk - dus ik heb het toch maar gedaan, en ik verwacht hem wel heel lang te kunnen dragen. Daarnaast vind ik dat de prijs wel fair en transparant is. Bij andere merken die bikiniās voor deze prijzen verkopen is dat niet zo.
Moet wel zeggen dat de kwaliteit gelijk opvalt. Het is echt heel stevig spul, en heb wel het gevoel dat alles goed op zijn plek blijft zitten.
Hoe bevalt de epilator? Ik overweeg hem ook maar twijfel nog
Huh, ik heb gisteren Get Famous en Seasons allebei gekocht voor 50%? Dus die is ook gewoon met korting!
Ik vind hem heel leuk! Maar wel steeds een beetje hetzelfde met de acteercarriĆØre. Maar de kapsels enzo zijn wel heel leuk! En ik heb hem nu tegelijk met Uit Eten gekocht en die combo werk heel goed vind ik.
Volgens mij was hij inderdaad duurder als je het als bundel kocht dan wanneer je apart een uitbreiding, game pack en accessory pack koopt.
Jumpsuit van Zara. Ik vind hem zo fantastisch leuk. Het liefst trek ik hem elke dag aanš
En ik lees hierboven over The Sims. Ik speel het sinds kort weer en mag van mezelf, nu er korting is, 1 uitbreidingspakket kopen. Welke is het leukst?
Jaargetijden dan denk ik!
Ik vond het hele concept al interessant voordat ik 'm aanschafte dus het ligt er maar net aan of dat je trekt of niet, heb het gisteren maar een uurtje gespeeld dus durf er weinig over te zeggen maar denk niet dat je er spijt van zou krijgen!
Ik geef dit shirt een 10 met een sticker, waar koop ik dit?
Die van mij ligt nu in de wasmachine haha. Een foto van het model is dus een stuk sneller:
De jumpsuit komt op deze foto wel aardig overeen met hoe die echt zit. Mocht je alsnog een aan foto willen, let me know.
Wat gaaf, ik wist niet dat Asos zoān marketplace heeft. Ahhh leer elke dag wat van jullie!