Haha, mijn reactie was dezelfde als die van vuilnisglitter dus was meteen google image search ingedoken
Ik wil denk ik de roze trouwens
Haha, mijn reactie was dezelfde als die van vuilnisglitter dus was meteen google image search ingedoken
Ik wil denk ik de roze trouwens
Als deze jurkjes echt je ding zijn zou ik ze lekker allebei houden!
Ik heb echt veel dingen in verschillende kleuren haha. Groen is iets ‘hipper’ en de blauwe meer klassiek?
Super leuk!!
Leuk! Waar is hij van?
Ik zal het in mijn achterhoofd houden, bedankt voor het aanbod ^^
Weet iemand toevallig wanneer de zara sale begint? Ik dacht zelf deze week (online), but not sure. Of staat de exacte datum niet vast?
Meestal rond 21 juni op een donderdag, dus denk nu volgende week donderdag
Wauw mooi! Mag ik vragen welke maten je normaal hebt en wat je nu besteld hebt?
Ik heb het topje in 75C gekocht, ik heb normaal 70D/75C dus dat kwam wel overeen. Het broekje in M, ook mijn gewone maat. Zit allemaal zoals verwacht! Het topje zit wel strak, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn (ivm zwemmen en surfen). Hij knelt niet hoor, maar alles blijft wel lekker op zijn plek
Alvast voor mijn diploma-uitreiking (en voor het huwelijk van een vriendin misschien?)
Mijn scriptie is nog lang niet af, maar ja…
heb je iets om naar uit te kijken
Ik had tot voor kort helemaal geen hakken, tot ik een bruiloft had waar ik er echt niet meer omheen kon. En nu koop ik gewoon mijn tweede paar. What is happening to me?
Officieel een vaderdagcadeautje van de kinderen voor mijn man, onofficieel is ie eigenlijk gewoon voor mezelf
en zo hoort het