Show je laatste aankopen #3

Ah, geweldig dat hij zo goed valt bij jou! Ik ken het probleem, ik ben zelf ruim 10 cm kleiner dan jij en ik ben ook nog eens smal gebouwd. Jassen zijn me bijna altijd te groot :sob: Maar misschien durf ik het wel aan om hem te bestellen, want hij is echt heeeel erg leuk!

1 like

Iemand raadde de Jamie van topshop aan als zwarte high waisted jeans en HOLY SHIT!! Hij is zó comfortabel!!! Zo stretchy en zacht! En zo lekker hoog!

3 likes

Hele set via Zalando

21 likes

Aahh die komt bij mij ook binnenkort binnen en ben zo benieuwd!!

1 like

En hoe vallen de maten?

Ben benieuwd wat je ervan vindt! Voor t eerst kan ik bewegen in ‘n skinny haha!

1 like

Omg yasss kan het vandaag reviewen want het pakketje is bij de buren afgeleverd. Wordt vervolgd.

1 like

Tasje van Fiorelli

Noisy May (hele fijne stof) en zit perfect

Bershka

H&M

10 likes

Jeeh ze passen :grin:

16 likes

Horloge van Olivia Burton (oké, eigenlijk cadeau gekregen van m’n vriend :heart_eyes:) en de nagellak was 1+1… :flushed:

16 likes

Heel verschillend :joy:. Sommige zijn één maat en die passen wel en andere zijn te strak… had eentje waar ik wel een maat kon kiezen en die paste gewoon goed. Ik heb normaal maat L ongeveer. Dus nog niet echt een duidelijk antwoord.

Hij zit zooo fijn, niks gelogen! Ik weet wel waar ik voortaan mijn broeken ga kopen.

1 like

Echt he!!! Hij lubbert ook niet! Love dit zo erg. Ga er nog meer halen indd haha

1 like

image

We hebben gisteravond gewoon even yolo tickets geboekt.

44 likes

Van monki

28 likes

Alles Wehkamp

12 likes

Slofsok?

Haha echt nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Weer wat geleerd

Voor de vakantie (nog 2 weken!)

Weekday

Only