Show je laatste aankopen #3

Deze top in de sale voor €6 bij H&M. Het is wel een croptop. Bij bewegen zie je wel echt mijn buik. Ik heb nooit zoiets aan, dus ben benieuwd of ik het ga durven dragen. :sweat_smile:

31 likes

oh dat vind ik leuk om te lezen haha!

en jammmuur van dat blousje

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

24 likes

Deze rok. van de C&A

25 likes

Die tweede bikini is echt mooi, heb hem ook meteen besteld.

1 like

Online gekocht inderdaad!
En Ahh haha, vind hem sowieso niet super super qua kwaliteit is de eerste keer dat ik iets van de c&a heb

Nieuwe eettafel

23 likes

@Lixy88 Leuke aankopen! Die denim jurk, komt die uit de sale of nieuwe collectie?

Dat mi casa es su casa shirt gaat op mijn wishlist :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heb jij die van monki al gewassen? Mijne zit nu in de was, 20 graden, stond 30 graden in het label. Maar ben echt bang dat hij nu gaat krimpen.

Dank je wel! De blauwe jurk komt uit de nieuwe collectie.

Allebei gewassen op 30 graden, fijne was-stand. Tot nu toe niks gekrompen ^^

1 like

Dit is echt fantastisch, ik hou van zulke meubels! Is deze tafel van een specifieke lijn of merk die ze in deze stijl maakt? Een deel van mijn meubels hebben een vergelijkbaar frame. :heart_eyes:

Deze laarsjes van Alexander Wang die ik tegen beter weten in op marktplaats heb gekocht. Vertrouwde het meisje niet helemaal omdat ze perse niet gelijk wilde oversteken maar ben blij dat ik het toch heb gedaan!

55 likes

:heart_eyes:

Uit de bijenkorf sale

My Jewellery

6 likes

Jaaa ben er heel erg blij mee, wil ze al heel lang hebben maar kon het niet aan mezelf verantwoorden ze voor volle prijs te kopen dus keek regelmatig op marktplaats

1 like

Ben nog nooit echt verliefd geworden op schoenen maar dat gebeurt hier bijna wel bij haha help

Haha snap het wel, ze zitten ook nog heel lekker

1 like

Allebei x2 want Amazon Prime Days. En dus zo’n beetje 50% korting t.o.v. de prijzen in Nederland.
afbeelding
afbeelding

6 likes