Show je laatste aankopen #3

Hahah hoeveel shoplogs heb je al gegeven @Nidorina ? Je had ze beter meteen hier neer kunnen zetten.

Van €129 voor €51 kon ik niet laten hangen!
Levi’s Trucker Sherpa spijkerjasje

29 likes

Maar dat is toch ook geen grappig grapje, gewoon een beetje een kutte opmerking in de vorm van een grapje. Maar goed da’s misschien iets persoonlijks, ik praat zelf constant een taal die ik niet geheel machtig ben. Ik vind mopjes over iemands taal of dialectgebruik een beetje elitair.

3 likes

Je hebt helemaal gelijk. Ik vond het een rare uitdrukking, en dacht er een grapje over/van te maken, maar dit was inderdaad wel heel erg flauw nu ik het terug zie. Sorry @stervis, het was eerlijk waar niet gemeen of vervelend bedoeld.

2 likes

hey die heb ik 2 weken geleden hier ook gepost! ook zo blij mee

1 like

Deze top in de sale voor €6 bij H&M. Het is wel een croptop. Bij bewegen zie je wel echt mijn buik. Ik heb nooit zoiets aan, dus ben benieuwd of ik het ga durven dragen. :sweat_smile:

31 likes

oh dat vind ik leuk om te lezen haha!

en jammmuur van dat blousje

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

24 likes

Deze rok. van de C&A

25 likes

Die tweede bikini is echt mooi, heb hem ook meteen besteld.

1 like

Online gekocht inderdaad!
En Ahh haha, vind hem sowieso niet super super qua kwaliteit is de eerste keer dat ik iets van de c&a heb

Nieuwe eettafel

23 likes

@Lixy88 Leuke aankopen! Die denim jurk, komt die uit de sale of nieuwe collectie?

Dat mi casa es su casa shirt gaat op mijn wishlist :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heb jij die van monki al gewassen? Mijne zit nu in de was, 20 graden, stond 30 graden in het label. Maar ben echt bang dat hij nu gaat krimpen.

Dank je wel! De blauwe jurk komt uit de nieuwe collectie.

Allebei gewassen op 30 graden, fijne was-stand. Tot nu toe niks gekrompen ^^

1 like

Dit is echt fantastisch, ik hou van zulke meubels! Is deze tafel van een specifieke lijn of merk die ze in deze stijl maakt? Een deel van mijn meubels hebben een vergelijkbaar frame. :heart_eyes:

Deze laarsjes van Alexander Wang die ik tegen beter weten in op marktplaats heb gekocht. Vertrouwde het meisje niet helemaal omdat ze perse niet gelijk wilde oversteken maar ben blij dat ik het toch heb gedaan!

55 likes

:heart_eyes: