Show je laatste aankopen #3

Je bent geweldig!
Deze roller heb ik net gescoord bij de TK Maxx
Je kunt hem dus zelfs verwisselen van jade naar Rozen Quartz

16 likes

Wat kun je hiermee?

4 likes

image

Wilde eigenlijk de Magimix Le Mini Plus, maar las op meerdere sites dat je er beter geen ijsblokjes in kan gooien. Dus eerst maar een krachtige blender en dan ooit de mini er nog bij. :heart:

4 likes

Ik wilde die ook gaan kopen, als los toestel! Waar heb jij 'm gekocht?

Ohja ja ik heb geen zwakke enkels geloof ik! Wil absoluut geen bandjes want dat schuurt en wil ze snel uit en aan kunnen doen
Ofja bandjes mag maar geen gespjes die je open en dicht moet doen. Ik haat dat dan moet je weer bukken en valt je tas van je schouder en je haar in je gezicht en dan gaan je handen zweten en lukt het nog minder en neee aaaahhh ik haat gespjes hahahaa

6 likes

Ik probeer een foto van de achterkant mee te sturen maar ik krijg telkens een foutmelding dus even een samenvatting:

Edit; hij pakt em toch haha.
Wat ook lekker is is om deze in de koelkast te leggen en dan lekker met zo’n koude roller over je gezicht heen te gaan

3 likes

afbeelding

En krijg deze er gratis bij:

8 likes

Heb je toevallig een linkje van de 2 broeken? Lijken ideale office attire :star_struck:

Ja tuurlijk! Ze zijn in de sale :grin:

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0711024002.html

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0733310003.html

2 likes

Ik heb hem ook als los toestel gekocht bij de mediamarkt, daar is hij nu in de aanbieding.

1 like

Ik kon mezelf niet tegenhouden :tipping_hand_woman:

6 likes

Ik vind die ultra seamless zooo moooi ook!! Even nadenken want vind GS altijd duur maar wel worth it

1 like

Ja, ik vind het merk zo fijn maar zo duur. Ik had dat soort model broeken ook echt nodig en die top vond ik zo tof erbij, maar moet nu echt ff kappen met GS kopen. Überhaupt met sportkleding, heb meer dan genoeg

Daar heb ik ook last van helaas. Kan je wel laten weten hoe of wat als ik de leggings binnen heb?

Ik heb die bovenste in het grijs! Squat-proof, zweet-proef alleen iets te lang bij mij (ben ± 1,60) Volgens mij heb ik 'm alleen wel van een andere verkoper. Denice Andree heeft op youtube reviews van super veel verschillende dupes en verkopers, mocht er nog iemand benieuwd zijn :slight_smile:

2 likes

Omg je bent geweldig!!

Losgegaan met linnen bij Wehkamp

15 likes

deze voor €100 bij about you

12 likes

Voor een naaste. Kleinigheidje. Klusspullen zijn afgezaagd.

46 likes

Ik wil dit. Waar is dit van?