Dank je! Goede prijs ook. Vind het echt mooi allemaal!
Same, bij iedere foto wil ik gewoon het hele setje kettingen kopen, weet je ten minste dat het allemaal mooi bij elkaar past.
Zijn het geen oorbellen dan (al lijken ze me wel zwaar in je oor)?
Ze gaan bevestigd worden aan het haakje van mijn saddle spreaders, zoals dit:
En dan dus in m’n opgerekte oren. In principe kan dit dus in bijna elke maat opgerekt oor, of zelfs eventueel aan een ‘gewone’ oorbel met haakje als zoiets bestaat. Maar ze zijn wel ongeveer 50 gram per weight, dus wellicht wat zwaar dan idd.
De h&m overslagjurk die in het geel zo leuk staat bij oa @Vloeistof en @SpeedOfSound
Alleen geel staat mij niet dus in het rood. Hopelijk is de maat goed en staat hij mij net zo goed
Als ik ze heb laat ik het zien!
Ik keek gisteren maar was toen uitverkocht?
Er wordt bijgevuld? Gewoon 's ochtends vroeg en eind vd middag kijken. Je kan ook een alarm instellen.
Ja klopt, gisteren was ie uitverkocht behalve in xs ofzo, vandaag stonden er weer een paar op waarbij nog enkele maten beschikbaar waren. Eerst lukte het me niet m vervolgens in mn mandje te krijgen, maar paar uur later wel. Vooral een kwestie ook van geregeld even kijken haha
Al in de stad gezien vanmorgen, maar toen niet gekocht. Blijft toch on mn hoofd zitten, dus maar besteld.
Edit: van ms mode
Oee jaa die heb ik ook gepre-orderd staan er komen sowieso zoo veel mooie speciale edities uit in het najaar. Ik neem alvast afscheid van mijn geld voor die maanden
Naar welke edities doel jij nu? Nu wel nieuwsgierig. Vind deze echt zo mooi!
Misschien beter even in het boekentopic bespreken.
Ik heb eindelijk de blouse gekocht die ik graag wilde en nog een andere erbij. Van Fabienne Chapot nu beiden met 70% korting.
Oooh, verkopen ze dat tasje nog?
Ik heb dat in 2007 gekocht en gebruik het nog geregeld op vakantie! Handig ding!