Show je laatste aankopen #3

Vest by malene birger en jurk van devotion van de bijenkorf.

25 likes

Misschien niet zo tof om die foto dan nu hier te plaatsen als dat een random UW-gebruiker is? Geen idee of dat daadwerkelijk de verkoopster is, al lijkt dat nu wel zo.

2 likes

Is ook niet zo netjes toch? Het is geen promotiefoto met een model. Die foto is dan eigendom van die blogster.

Ik snap je punt hoor, eigenlijk mag dat ook niet en kun je daar een factuur of boete voor krijgen. Zie hieronder.

2 likes

9 likes

OF

M’n derde paar Vagabond schoenen, vind ze zo lekker lopen. Zat al een tijdje op deze te azen en nu in de sale, yes. Twijfel alleen nog over de kleur, denk dat ik terracotta uiteindelijk nooit zal dragen dus dat ik alleen de zwarte ga houden.

16 likes

Oeh mooi! Waar waren de in de sale?

Op de website van Vagabond!

Ik vind de onderste kleur heel mooi. Maar je moet ze wel dragen, anders is het zonde.

afbeelding

Van comegetfashion

7 likes

Beide van boohoo

9 likes

Ik vind voor dit materiaal en het model de onderste het leukst. Alsof die kleur er voor gemaakt is.

2 likes

Kan weer hardlopen! Wel jammer dat dat met dit weer niet zo lukt en mn dieet niet meewerkt

5 likes

Ik heb in navolging van een aantal ff’ers eergisteren oorbellen gekocht bij Fashionology. Waren dankzij korting nog maar 6 euro. Ik kreeg ze vandaag (dagje later want had geen huisnr staan oeps). Echt snel en netjes. No spon maar ik had er nog nooit iets gekocht dus was hele goede 1e indruk. Kan soms zo blij worden als iets gewoon goed werkt :slight_smile:

1 like

Ben echt in een shopbui.
Ga ook nog ff in de wehkamp sale kijken voor wat kantoor proof mango jurkjes

4 likes

Hahahah zo flauw. Maar moest er wel van grinniken.

1 like

Prachtig!! Waar is deze van?

1 like

Weet ik niet meer. Maar als je gaat Googlen op die mat, krijg je Bol als eerste.

Urban outfitters
En nog een onderwater camera met watermeloen print

Asos

En van lush curly wurly shampoo en breath of fresh air toner.

18 likes

Van Asos

12 likes