Wow net even een promofilmpje bekeken en ben gefascineerd. Wat kan je er veel mee.
Het is een foodprocesser, standmixer en kookapparaat in een. Hij kan dus hakken, pureren, koken, bakken, stoven, kneden en stomen.
De gele room was echt supermooi geworden, beter dan ik met de hand kan. Omdat hij constant kan roeren is het niet geklonterd of aangebakken.
Is koken ook je werk oid of echt een hobby? Want ik zou dit bedrag uitgeven aan een tas ofzo maar niet aan een kook apparaat! Bedoel het niet stom maar ben gewoon beetje benieuwd
Hobby, maar zowel van mij en mijn man.
Op amazon de hebben we hem een stuk goedkoper gevonden. De volle prijs ging mij ook veel te ver. Voel me nu wel verplicht om hem veel te gaan gebruiken.
@VickyViolence Ik heb 2 andere bandshirts van uo en ondanks ze een ietswat smoezelige verwassen vintage feel hebben gaan ze wel al 5 jaar mee. Ik vind dat wel wat hebben beter dan die zgn bandshirts van de hennes.
Haha ik juist niet zo snel aan een tas, maar wel aan zoiets! Als ik later groot ben (ahum) en een grote keuken heb wil ik deze ook wel!
Geen idee. Maar ik was nieuwsgierig.
Ik snap dat niet. Dat kan toch niet lekker zitten dan? Maar ieder z’n ding haha
Die jas en wauuuuw, die lamp! Mooi. Bij welke kringloop ben je geweest?
Ik heb weer m’n zomeraankoopjes gedaan, dus ben weer ff klaar:
Allemaal van hund hund
Studio cossac
By Signe, maar ik twijfel nog of ik hem houd qua maat.
En mn piece de resistance. Eigenlijk niet op de planning nu, maar hield al geld apart om dit voor de winter te kopen dusss
Acne Jensen boots in de sale bij de bijenkorf😱
zou jij je stijl ook omschrijven als kamper boho chique?
Hardloop schoenen en zaal schoenen.
Ik liep steeds hard op mijn zaal schoenen of de hardloop schoenen van mijn vriend. Nu eindelijk mijn eigen.
Mijn aankopen van de afgelopen maanden, soort van mini shoplog (wachten tot ik klaar ben pls)
Voor het eerst 100 ml van een geur opgemaakt, dus opnieuw besteld
Cropped tshirt van Weekday, is van een heel zachte stof
Broek van Carhartt, wilde ik al langer en was ineens afgeprijsd
Ik had een rugzak waar een 14inch laptop in past nodig voor een nieuwe opleiding die ik ga volgen, ik ben veel te klein voor dit ding, lijk wel een brugger ook Carhartt
En mijn nieuwe babies
Sneakers van A.P.C. in de sale, hier ben ik zooo blij mee
Zo leuk dat jurkje! Ik vroeg me af of/hoeveel hij doorschijnt?