WAT??? Holy shit, ze heeft een nieuwe! The Night Circus is echt een van mijn allerlievelings, maar had de hoop al een soort van opgegeven dat er ooit nog een nieuw boek zou komen.
In november komt ie uit!
Nice! Waar heb je het met 70% gevonden?
Heb hem net meteen besteld! Kan niet wachten, laat november maar komen.
Bijenkorf
Thanks!
De linkse (Velvet Morning) en de rechtse (Velvet Jazz) tijdens de restock van de Lisa Eldridge lipsticks gescoord
Ben benieuwd of er 1 goed is. Anders bestel ik weer 3 anderen… er waren ook een stuk duurdere van rond de 70… wil ik er ook best aan uit geven maar misschien is 1 van deze al goed
Pffff wil aankopen delen maar ik krijg de foto’s er niet in. Ik moet toch gewoon op het icoontje met de afbeelding klikken? Maar dan kan ik niks opzoeken in mijn foto’s
Super leuk! maar krijg al omgezwikte voeten als ik ernaar kijk. Baal dat ik zo’n zwakke enkels heb met mijn 1.80.
Je bent geweldig!
Deze roller heb ik net gescoord bij de TK Maxx
Je kunt hem dus zelfs verwisselen van jade naar Rozen Quartz
Wat kun je hiermee?
Wilde eigenlijk de Magimix Le Mini Plus, maar las op meerdere sites dat je er beter geen ijsblokjes in kan gooien. Dus eerst maar een krachtige blender en dan ooit de mini er nog bij.
Ik wilde die ook gaan kopen, als los toestel! Waar heb jij 'm gekocht?
Ohja ja ik heb geen zwakke enkels geloof ik! Wil absoluut geen bandjes want dat schuurt en wil ze snel uit en aan kunnen doen
Ofja bandjes mag maar geen gespjes die je open en dicht moet doen. Ik haat dat dan moet je weer bukken en valt je tas van je schouder en je haar in je gezicht en dan gaan je handen zweten en lukt het nog minder en neee aaaahhh ik haat gespjes hahahaa
Ik probeer een foto van de achterkant mee te sturen maar ik krijg telkens een foutmelding dus even een samenvatting:
Edit; hij pakt em toch haha.
Wat ook lekker is is om deze in de koelkast te leggen en dan lekker met zo’n koude roller over je gezicht heen te gaan