Show je laatste aankopen #3

Heb je toevallig een linkje van de 2 broeken? Lijken ideale office attire :star_struck:

Ja tuurlijk! Ze zijn in de sale :grin:

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0711024002.html

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0733310003.html

2 likes

Ik heb hem ook als los toestel gekocht bij de mediamarkt, daar is hij nu in de aanbieding.

1 like

Ik kon mezelf niet tegenhouden :tipping_hand_woman:

6 likes

Ik vind die ultra seamless zooo moooi ook!! Even nadenken want vind GS altijd duur maar wel worth it

1 like

Ja, ik vind het merk zo fijn maar zo duur. Ik had dat soort model broeken ook echt nodig en die top vond ik zo tof erbij, maar moet nu echt ff kappen met GS kopen. Überhaupt met sportkleding, heb meer dan genoeg

Daar heb ik ook last van helaas. Kan je wel laten weten hoe of wat als ik de leggings binnen heb?

Ik heb die bovenste in het grijs! Squat-proof, zweet-proef alleen iets te lang bij mij (ben ± 1,60) Volgens mij heb ik 'm alleen wel van een andere verkoper. Denice Andree heeft op youtube reviews van super veel verschillende dupes en verkopers, mocht er nog iemand benieuwd zijn :slight_smile:

2 likes

Omg je bent geweldig!!

Losgegaan met linnen bij Wehkamp

15 likes

deze voor €100 bij about you

12 likes

Voor een naaste. Kleinigheidje. Klusspullen zijn afgezaagd.

46 likes

Ik wil dit. Waar is dit van?

Vest by malene birger en jurk van devotion van de bijenkorf.

25 likes

Misschien niet zo tof om die foto dan nu hier te plaatsen als dat een random UW-gebruiker is? Geen idee of dat daadwerkelijk de verkoopster is, al lijkt dat nu wel zo.

2 likes

Is ook niet zo netjes toch? Het is geen promotiefoto met een model. Die foto is dan eigendom van die blogster.

Ik snap je punt hoor, eigenlijk mag dat ook niet en kun je daar een factuur of boete voor krijgen. Zie hieronder.

2 likes

9 likes

OF

M’n derde paar Vagabond schoenen, vind ze zo lekker lopen. Zat al een tijdje op deze te azen en nu in de sale, yes. Twijfel alleen nog over de kleur, denk dat ik terracotta uiteindelijk nooit zal dragen dus dat ik alleen de zwarte ga houden.

16 likes

Oeh mooi! Waar waren de in de sale?