Show je laatste aankopen #3

Op de website van Vagabond!

Ik vind de onderste kleur heel mooi. Maar je moet ze wel dragen, anders is het zonde.

afbeelding

Van comegetfashion

7 likes

Beide van boohoo

9 likes

Ik vind voor dit materiaal en het model de onderste het leukst. Alsof die kleur er voor gemaakt is.

2 likes

Kan weer hardlopen! Wel jammer dat dat met dit weer niet zo lukt en mn dieet niet meewerkt

5 likes

Ik heb in navolging van een aantal ff’ers eergisteren oorbellen gekocht bij Fashionology. Waren dankzij korting nog maar 6 euro. Ik kreeg ze vandaag (dagje later want had geen huisnr staan oeps). Echt snel en netjes. No spon maar ik had er nog nooit iets gekocht dus was hele goede 1e indruk. Kan soms zo blij worden als iets gewoon goed werkt :slight_smile:

1 like

Ben echt in een shopbui.
Ga ook nog ff in de wehkamp sale kijken voor wat kantoor proof mango jurkjes

4 likes

Hahahah zo flauw. Maar moest er wel van grinniken.

1 like

Prachtig!! Waar is deze van?

1 like

Weet ik niet meer. Maar als je gaat Googlen op die mat, krijg je Bol als eerste.

Urban outfitters
En nog een onderwater camera met watermeloen print

Asos

En van lush curly wurly shampoo en breath of fresh air toner.

18 likes

Van Asos

12 likes

Oeh dat wil ik ook wel weten! @Amphitrite

Ik heb het binnen en het zit heel fijn! Je ziet er geen cellulites doorheen! Maar wel een ander nadeel: je moet er geen zwart ondergoed onderdoen, want dat schijnt behoorlijk door. Moet het nog even testen met andere kleuren. En vraag me af of het aan mij ligt, want bij al die andere meiden of insta en yt is dat niet zo. En heb een maat M en die zit een beetje aan de ruime kant, dus daar kan het ook niet aan liggen.

En vakantie naar Georgië

24 likes

Loon is binnen:

Voor mijn innerlijke emo, van Urban Outfitters (€40 en veel te duur voor een t-shirt maar ik hoop dat 't materiaal mooier valt dan die papieren t-shirts die je nu overal ziet. Je weet wel, van dat mega cheape materiaal dat meer op een kussensloop lijkt dan op textiel om te dragen.)

image
Vagabond schoenen via About You (wat een vreselijke site, de styling van de modellen is zo Zalando anno 2011!!!)

En de middelste oorbellen via Etsy

10 likes

Moet dit in het opbiechttopic??:joy:

En een kledingstomer

8 likes

Zolang je weet dat Mario Valentino en het Valentino van Garavani niks met elkaar te maken hebben is het prima :stuck_out_tongue:

3 likes

Oeh mooi! Waar ga je naar toe? Wij denken voor volgend jaar ook aan Oostenrijk dus inspiratie is welkom.