M’n klompen zijn binnen! Gelijk aangetrokken.
40 euro vd river island, besteld via zalando
Ik heb nog nooit dit type slippers gehad, dus ik ben benieuwd of ik ze veel ga dragen.
De band is trouwens van suède.
Prachtig!
Ik had een paar financiële meevallers en toen zag ik dat mijn droomjurk in de sale was en alleen mijn maat nog over was, dus ik heb 'm per direct besteld Nu mag ik niks meer kopen totdat ik op vakantie ben geweest
Omg deze heb ik vroeger ook gehad! Van de h&m? Ik leeeefde echt in deze jurk haha, volgens mij hangt ie nog steeds in de kast bij mijn ouders, vond hem zo leuk! En nog. Is deze vintage dan?
Beetje late reactie, maar die prullenbakjes heb ik ook. Beste aankoop ooit!
2 paar schoenen want ik kon niet kiezen.
Bronzer, blush, loose powder en een eyeliner van Kiko. Ik heb meteen uitgevonden waarom ik geen beutyblogger ben want product foto’s maken is echt onmogelijk gebleken. Vooral als je geen geduld hebt en dat in de bus doet
Alles is mooier in het echt…
Heb je een linkje van de jurk met stippen?
Deze jurk voor nog maar 12 euro. Zit echt helemaal perfect. Ik style hem wel anders. Met lage zwarte converse. Super blij mee!
Omg ik had deze ook vroeger maar dan in het wit!
Other stories rok met 70 procent korting, ik heb hem ook in een zebra variant en die bevalt goed
En mijn droomtas van wandler

Als ik het komende half jaar weer in dit topic post mag iemand mij slaan
Haha, je moet maar een sponsorschap (zeg je dat zo? Geen idee) met 123inkt aangaan
Ik kon m op de site niet direct vinden maar had maar op junior gezocht haha
Gemiste kans