Deze parel net voor 49 gescoord! Love it! Zo zacht leer echt zo mooi.
Ik ging als kind ieder jaar met mijn ouders en broertje naar Oostenrijk en vond dat echt fantastisch! Wandelen en onderweg koeien aaien, soms een dag zwembad en ook dingetjes als dammen bouwen met losse stenen in het riviertje bij de camping
Jurk van My Jewellery (ik wil meer van zulke modellen jurken aub)
Die laatste kanten top in het zwart, maar die is onvindbaar online… Allebei van Invito.
Ja dat weet ik en presenteer het ook niet als ‘mijn valentino tas’. Maar toch voel ik lichte schaamte
Wow net even een promofilmpje bekeken en ben gefascineerd. Wat kan je er veel mee.
Het is een foodprocesser, standmixer en kookapparaat in een. Hij kan dus hakken, pureren, koken, bakken, stoven, kneden en stomen.
De gele room was echt supermooi geworden, beter dan ik met de hand kan. Omdat hij constant kan roeren is het niet geklonterd of aangebakken.
Is koken ook je werk oid of echt een hobby? Want ik zou dit bedrag uitgeven aan een tas ofzo maar niet aan een kook apparaat! Bedoel het niet stom maar ben gewoon beetje benieuwd
Hobby, maar zowel van mij en mijn man.
Op amazon de hebben we hem een stuk goedkoper gevonden. De volle prijs ging mij ook veel te ver. Voel me nu wel verplicht om hem veel te gaan gebruiken.
@VickyViolence Ik heb 2 andere bandshirts van uo en ondanks ze een ietswat smoezelige verwassen vintage feel hebben gaan ze wel al 5 jaar mee. Ik vind dat wel wat hebben beter dan die zgn bandshirts van de hennes.
Haha ik juist niet zo snel aan een tas, maar wel aan zoiets! Als ik later groot ben (ahum) en een grote keuken heb wil ik deze ook wel!
Geen idee. Maar ik was nieuwsgierig.
Ik snap dat niet. Dat kan toch niet lekker zitten dan? Maar ieder z’n ding haha
Die jas en wauuuuw, die lamp! Mooi. Bij welke kringloop ben je geweest?
Kan wel. Naam intypen bij een nieuw bericht.