Show je laatste aankopen #3

Ik heb weer m’n zomeraankoopjes gedaan, dus ben weer ff klaar:

Allemaal van hund hund

Studio cossac

By Signe, maar ik twijfel nog of ik hem houd qua maat.

En mn piece de resistance. Eigenlijk niet op de planning nu, maar hield al geld apart om dit voor de winter te kopen dusss :woman_shrugging:
Acne Jensen boots in de sale bij de bijenkorf😱

25 likes

zou jij je stijl ook omschrijven als kamper boho chique?

Hardloop schoenen en zaal schoenen.

Ik liep steeds hard op mijn zaal schoenen of de hardloop schoenen van mijn vriend. Nu eindelijk mijn eigen.

8 likes

Mijn aankopen van de afgelopen maanden, soort van mini shoplog (wachten tot ik klaar ben pls)

Voor het eerst 100 ml van een geur opgemaakt, dus opnieuw besteld

Cropped tshirt van Weekday, is van een heel zachte stof

Broek van Carhartt, wilde ik al langer en was ineens afgeprijsd

Ik had een rugzak waar een 14inch laptop in past nodig voor een nieuwe opleiding die ik ga volgen, ik ben veel te klein voor dit ding, lijk wel een brugger :joy: ook Carhartt

Jurkje van & Other Stories

En mijn nieuwe babies :heart_eyes::heart_eyes:

Sneakers van A.P.C. in de sale, hier ben ik zooo blij mee

26 likes

Zo leuk dat jurkje! :heart_eyes::heart_eyes: Ik vroeg me af of/hoeveel hij doorschijnt?

Die jurk van studio cossac, wauw :heart_eyes:

1 like

Hij schijnt een beetje door, je ziet je benen er bijvoorbeeld wel doorheen als je in de zon staat, maar huidkleurig ondergoed (of een kleur die daar in de buurt komt) zie je niet!

Heb je een linkje van de schoenen? :heart_eyes:

Ik had ze hier besteld, zijn alleen herenmaten maar mijn maat hadden ze toen nog op voorraad, zijn nu uitverkocht zie ik. Ze zijn nog wel full price te krijgen hier (maar dat zijn alleen herenmaten), en in damesmaten bij Shopbop. Anders moet je ff googelen op A.P.C. Running Around sneakers, ze zijn bij een aantal verschillende webshops afgeprijsd!

1 like

Dankjewel! Ik ga eens op zoek!

Voor €100 douchegel voor €35 gescoord! Ik ben erg happy en kan weer een tijd vooruit!

10 likes

Omg, ik heb hier na de aankoop 5 jaar nog altijd 3 van die flessen staan, die raken gewoon niet op. Ik raakte wel snel die geur beu waardoor ik ze minder gebruikte, hoop dat het bij jou niet het geval is

4 likes

Chill! Bedankt voor de tip. Heb vijf jaar geleden ofzo echt veel gekocht en daar pakte ik laatst de laatste fles van, en die is nu ook bijna op. Perfecte timing. Heb net als jij voor 35e vijf grote flessen, 2x Satsuma, en een van Mango, Moringa en Argan.

Ik doe ze altijd over in kleinere flesjes en wissel dan af.

2 likes

Mijn vriend gebruikt ze ook altijd dus dan gaat het wel iets sneller!

Vind de tip van @Bertie ook een goede om het in kleine flesjes te doen voor afwisseling.

2 likes

Waar is dat zwarte jurkje van :star_struck: heb je een linkje?

Kleinere flesjes zouden kunnen helpen maar ik heb ook nog meer dan genoeg andere flessen die ik ook nog moet opmaken:

8 likes

Dat is van even&odd!

1 like

Wow dit lijkt me zo een perfecte legging! Waar is dit te koop? Hoe vallen de maten?

Voor mezelf…

Voor kindje

2 likes

Deze borstel gebruikt mijn kapper om mijn haar te föhnen. Ik hoop dat ik uiteindelijk iets kan produceren dat in de buurt komt van haar werk

Ik ben een stuk kleiner dan dit model want deze jurk is bij mij een maxi jurk. Ik had niet verwacht dat ik deze jurk mooi zou vinden omdat ik niet gek ben op oranje en zeker niet als het zo een grote lap stof is, maar hij stond verrassend leuk

Hetzelfde geldt voor deze jumpsuit, ik moest er even aan wennen, maar ik vond hem wel leuk staan denk ik

Het zwarte rokje

De blouse

Allemaal van &Other Stories. Sommige dingen zijn op de website nog niet afgeprijsd maar waren dat wel in de winkel in Amsterdam

23 likes