Doemdenker: EasyJet biedt nu goedkope tickets aan, veel mensen kopen dat, en dan is het september en vliegverkeer wordt hervat maar EasyJet haalt half augustus niet en valt om.
Dagdag centjes.
Doemdenker: EasyJet biedt nu goedkope tickets aan, veel mensen kopen dat, en dan is het september en vliegverkeer wordt hervat maar EasyJet haalt half augustus niet en valt om.
Dagdag centjes.
Intersport is je vriend voor de korting nu!
Waar?
Aw maar ik zie die banden van jou niet
Edit: dat rode lampje bovenop vertelt me dat onze lucht van bedroevend slechte kwaliteit is…
Wat is dit allemaal en vanwaar?
Dit is sojasaus, quinoa, couscous, anti stress thee en een nieuwe voorraad kruiden. Het is allemaal van pit-pit.com. Echt mijn lievelingssite voor kruiden, thee, noten, olie… Eh ja eigenlijk mijn halve keukenbenodigdheden.
Heb je deze toevallig al binnen en zo ja; zou je hem aanbevelen?
Thanks @Harrrie ! Ik heb nu Nike premium fitness gloves maar die gingen echt mega snel kapot? Dus nu maar cheapo handschoenen proberen
Nu moet de fitnessbank die ik wil nog terug in stock komen en dan is mn home gym compleet
Via de website van Morphe! Wel alleen op de kwasten van Jaclyn Hill en Jeffree Star. Je moet de code BLENDAWAY gebruiken voor 60% korting
Dank je! Ik ga ff kijken
Deze is 150 euro. Het beweert 99.5 % van alle allergenen uit de lucht te filteren inc. virussen. Filter gaat 12 maanden mee en hij heeft o.a. een nachtstand die heel stil is.
Ik wilde er ook al heel lang 1 en dit voelde wel als een legitieme reden. Heb ook hooikoorts en mn vriend is stiekem allergisch voor onze 300 katten. Zal morgen wel even een update geven!
Link alsjeblieft.