Misschien op marktplaats kijken naar een oude generatie afstandsbediening?
Waarom kijk je niet voor een Chromecast? Kosten een ±€40 en werkt echt ideaal
Edit: Oh oeps ik reageer te snel haha. iTunes weet ik niet spotify sowieso. Ik kan vanavond als ik thuis ben wel kijken of iTunes het ook doet op de Chromecast!
Weet iemand hoe je een oude nokia (lumia 710) kunt ontgrendelen? Ik ben de code vergeten en wil geen harde reset doen, want dan ben ik de foto’s kwijt waarvoor ik hem juist wil ontgrendelen.
Hackers help me out
Ah misschien is dat beter! Thanks!
Heb je een kpn tv kastje? Ik kwam er laatst dus achter dat je daarnaar ook gewoon Netflix/Videoland ed kan streamen! iTunes weet ik niet want dat gebruik ik nooit, maar spotify sowieso wel dus iTunes ook lijkt me.
Ik heb deze dus gekocht van de Philips 800 serie. Hij werkt heel goed en snel en er zit een speciale nachtstand op die nagenoeg geruisloos is. Kost 149 euro.
Mediamarkt maar daar hebben ze em inmiddels niet meer op voorraad.
Dit is het serienummer ^
Denk dat er de laatste week flink wat verkocht zijn…
Bij de plaatselijke bakker op de website kijken?
Als je toevallig in Groningen woont… Ik zag een hele leuke van wadapartja voorbij komen!
Oja daarom kwam ik in dit topic! Wat is een fijn programma/ add om productiviteit te verbeteren / websites te blokkeren. Ik gebruik meestal firefox, maar ik wil het misschien ook op mijn telefoon (android) instellen.
Ik heb er een sinds ruim een jaar en bevalt goed! Ik kan wel niet vergelijken met een duurdere matras of boxspring van een speciaalzaak ofzo.
Ik zie iedereen de hele tijd met dit soort plaatjes, is dit een spelletje ofzo?
Mondo?
Ik lees steeds vaker het woord kumbaya
hoe moet ik dit in een Nederlandse zin gebruiken?
begrijp het toch niet helemaal geloof ik
help ik wil ook mee doen met de taal trends
Hahaha kumbaya my lord is een een lied (ongetwijfeld uit een geloof, geen idee welk) dat vaak om kampvuren wordt gezongen als iedereen het zo lekker gezellig met elkaar heeft. Wordt gebruikt om een gezellige pais en vree maar weinig spannende situatie mee te beschrijven.
Dus als @Eddie de knuppel in het hoenderhok probeert te gooien met wat polls maar iedereen uiteindelijk gaat delen voor wie ze een zwak hebben op dit forum is dat nogal kumbaya
Aaah die wist ik ook niet
haha dankjewel voor deze duidelijke uitleg
Ik heb Monin gekocht, het syroop voor in koffie, maar hoe maak je daar eigenlijk de lekkerste koffie mee? Ik heb een percolator en een koffiezetapparaat tot mijn beschikking en zo’n handmelkopschuimer van 2 euro.
Ik heb zowel hazelnoot als karamel!
Ik vind het gek en onhandig van die man maar geen reden voor compensatie. Schutting is prima geplaatst neem ik aan?
Ik zou het zo laten.
Inderdaad onbeschoft gedrag van die werknemer, maar het is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor.
Ik keur het absoluut niet goed, maar het is helaas geen alleenstaand geval.
Bij een volgende werkman kan je het duidelijk zeggen: hier is water, elektriciteit en daar het toilet.