Show je laatste aankopen #5

Leuk! Waar vandaan?

12 likes

Goed om te weten dat boozt te vertrouwen is! Hier is hij ook vandaag binnen gekomen. Lijkt me indd echt een warme jas. Hij is mooi gemaakt! Hij is nog wel wat stug maar ja dat gaat wel weg. De mouwen zijn een klein beetje lang voor mij maar das misschien wel handig, kan ik mn handen erin verstoppen als het vriest. Volgens mij heb je ook amper een sjaal nodig als je de kraag hoog dichtmaakt.

1 like

Action! Ze hebben er ook schaaltjes van, daar had ik er al 2 van met de jungle print.

1 like

Via Zalando Lounge. Afgeprijsd van 120 naar 45. Dus ja. Ik moest wel.

4 likes

51 likes

Waar is ie van?

7 likes

Oeh! Ben benieuwd naar je mening als je hem een tijdje in gebruik hebt. Zit ook nog steeds te twijfelen of ik de investering wil maken.

4 beha’s, 1 (kerst) pyjama setje en 1 los pyjama shirtje. Moet wel zeggen dat deze editie echt flink tegenviel.

6 likes

Via Vinted

21 likes

Ik heb hem net voor het eerst gebruikt en had me er al op voorbereid dat ik het de eerste keren kut zou vinden omdat ik dacht dat ik zou moeten wennen aan de techniek enz. Maar mn haar zit echt fantastisch :flushed::sob: dus eerste indruk is dat het een super ding is

19 likes

Nu willen we het ook zien natuurlijk. :smirk:

2 likes

Ja klopt! het is een krul tang van Dyson met een aantal verschillende opzetstukken

1 like

Oeh mooie standaard ook! Waar is die van?

Omg wat een lieverd!!

1 like

Oh wat is het toch een schatje :heart: En wat wordt ie al groot!

1 like

Ja :smiling_face_with_three_hearts: hij is nu deze maand 1 jaar geworden :partying_face: maar heeft echt nog puppy hoofd (vind ik) :heart_eyes: benieuwd hoe dat verder gaat

3 likes

Ik ben geïnfluenced door het maak je sieradentopic en heb net een bestelling geplaatst bij Kiki’s Beadery. Daarnaast ook nog een laptop met computermuis want geld moet rrrrrollen (zeker als je net een nieuwe job hebt!) - Vanaf dat mijn eerste loon binnen is volgt ook nog een aparte monitor. :heart_eyes:

11 likes

Wilde ik al hebben in juli, maar de release werd steeds verplaatst. Heb m nu eindelijk besteld :tada:

En 2 DIY pakketjes bij Fris sieraden, met nog 2 tangetjes en een kralen bord.

6 likes