Show je laatste aankopen #5

Deze prachtige blazer van H&M. Kostte maar 30 euries maar lijkt zoveel ‘duurder’.

14 likes

Die is van Iittala

1 like

Nou het is weer eens de 24e van de maand

Deze blazer van een oude collectie van h&m. Via vinted. Was hier al zo lang naar op zoek maar ik had geen idee meer van welke collectie ie was. Maar vandaag dus eindelijk gevonden :tada:

26 likes

Heel vet! Ben hem ook meteen gaan zoeken en heb hem ook besteld (via de Duitse Vinted) :smile:

1 like

@Croky @Daelyss
Als ik nu mijn haar stijl (met een chi tang) dan vind ik het mooi zitten, maar dan heb ik echt geen volume in mijn haar. Ik heb fijn haar, maar gelukkig wel veel haar waardoor ik dus wel volume heb. Denken jullie dat dit met de steampod minder is? Heb wel echt interesse!

Hmmm ik heb zelf dik zwart aziatisch haar dus bij mij word het sowieso niet echt dun, plat en futloos. Ik hoef ook maar 1x over de lok heen (omdat het ding zo goed werkt, niet omdat m’n haar al stijlachtig is, het is echt verschrikkelijk kronkelig als het naturel is) dus het wordt ook niet echt tot moes gestyled. Kan dr geen zinnig woord over zeggen dus maar zelf ben ik uiteraard erg tevreden haha…

1 like

Ik heb dik en veel kroeshaar en ook geen tekort aan volume.
Je hebt niet de stijltanglook met de steampod. Misschien kan je naar een kapster die met steampods werkt om het uit te proberen?

1 like

Zo leuk! Er is trouwens ook een bijpassende pantalon

1 like

Love je enthousiasme over de grootte van je broekzakken :heart:

2 likes

origin-2

origin

Onder andere deze 2 kleuren voor mijn nieuwe huis :slight_smile: Ik ga ze overigens niet in dezelfde kamer gebruiken. :wink:

25 likes

8 likes

Broek van de h&m

7 likes

Oh mooi! Heb je mogelijk een linkje? kan hem niet vinden.

Ook maar even gebruik gemaakt van de HM korting

7 likes

Suffe aankoop :woman_shrugging: Maar wel blij mee want er is 50% korting op deze brabantia bij blokker.

19 likes

Hoop echt dat dat jurkje gewoon leverbaar is want hij is al de hele tijd uitverkocht in mijn maat en ik ben er zeker van dat 'ie mij echt tof gaat staan maar het universum staat vast aan mijn zijde :crystal_ball:

14 likes

Een lontknipper van Yankee Candle.

Half uur zitten zoeken naar een leuke wollen oid trui want ik heb alleen maar hoodies en crewnecks maar uiteindelijk bestel ik toch weer dit…

7 likes

3 likes

En nog een door mij geliefde Molly jeans.

Nu ben ik klaar

Ja echt

2 likes

Ik heb met heel veel plezier de koptelefoon gebruikt die ik van @mikselke heb gekocht, maar er viel in juli een oorkussen uit. Kwijt, weg, doei. Ik vind grote aankopen doen altijd heel eng en twijfel er lang over dus ik loop al twee maanden rond met een koptelefoon met maar één oorkussen. Comfortabel is anders. Maar vandaag heb ik gewoon een nieuwe besteld, we gaan het zien.

9 likes